Beantwoord

Internetsnelheid te laag

  • 8 mei 2019
  • 7 reacties
  • 516 keer bekeken

Beste Forum,

hopelijk zijn jullie wel in staat mij te helpen, want de chatbot kon dat niet.
Mijn probleem is dat ik max 100Mbs/s kan halen, ik heb een abo van 50Mbs/s. Hier betaal ik voor en dus verwacht ik dat ik tenminste in de buurt van 45mbs/s zou kunnen komen. Dit haal ik niet. Ideaal geval max 30Mbs/s.

Heeft iemand tips?

Met vriendelijke groet,
Merlijn
icon

Beste antwoord door Alex_P 9 mei 2019, 19:35

Hi Merlijn, welkom hier.

Ik zie dat jij nu inderdaad 33 Mbps kunt halen, zie hieronder. Ik kan je wel overzetten naar de versie van 65 Mbps, bonding. Hiervoor gaan we we in de centrale een aantal dingen aanpassen en ook jouw aansluitpunt thuis. Daar is een monteur voor nodig. Deze zou op de volgende data kunnen. Heb je een voorkeur?

Ik hoop snel een reactie te krijgen aangezien er een kans bestaat dat de monteur voor andere klanten wordt ingeboekt. Het liefst hoor ik meerdere opties van jou. De overzetting is kosteloos.

27 mei:

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
15:00 - 17:00

28 mei:

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
15:00 - 17:00

29 mei

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00

Bekijk origineel

7 reacties

P.S. de verbinding is zo traag over wifi en over kabel.
Hallo @Merlijn4478 , kijk eens via onderstaande link wat op jouw huisadres haalbaar is:
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
Even postcode en huisnummer invullen en je ziet precies wat er mogelijk is en of er de komende maanden upgrades in de planning zijn.
koper 34mbit en bonded koper 67mbit. Betekent dit dat ik max 34mbit kan halen of max 67mbit?

Bedankt voor de reactie @Jan-D
Als je klant van KPN bent kun je maximaal 67 Mbps krijgen, het kan zijn dat daar een aanvullend abo met een meerprijs voor nodig is, dat weet ik niet, even aan de helpdesk van KPN vragen.
Succes.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Merlijn, welkom hier.

Ik zie dat jij nu inderdaad 33 Mbps kunt halen, zie hieronder. Ik kan je wel overzetten naar de versie van 65 Mbps, bonding. Hiervoor gaan we we in de centrale een aantal dingen aanpassen en ook jouw aansluitpunt thuis. Daar is een monteur voor nodig. Deze zou op de volgende data kunnen. Heb je een voorkeur?

Ik hoop snel een reactie te krijgen aangezien er een kans bestaat dat de monteur voor andere klanten wordt ingeboekt. Het liefst hoor ik meerdere opties van jou. De overzetting is kosteloos.

27 mei:

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
15:00 - 17:00

28 mei:

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00
15:00 - 17:00

29 mei

08:00 - 10:00
10:00 - 12:00
12:00 - 14:00
14:00 - 16:00

Bedankt voor de Reacties! Ik heb als het goed is al telefonisch een afspraak met een monteur gemaakt via de klantenservice voor de 29 mei ik dacht 15 tot 17 u.
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen Merlijn. 🙂 Dan wachten we dat af.

Reageer