Beantwoord

Internetsnelheid Thuis Instap

  • 4 December 2019
  • 6 reacties
  • 2193 keer bekeken

Goedendag,

wat is de snelheid van het internet uit het pakket Thuis Instap met iTV (in Mbps up en down)?

geen glasvezel.

dank vast,

charlotte 

icon

Beste antwoord door Bart_ 6 December 2019, 16:32

Bekijk origineel

6 reacties

snelheid is afhankelijk hoe ver je van de wijkkast af zit

bij glasvezel is meestal wel de volle snelheid beschikbaar

bij xdsl ben je van veel factoren afhankelijk

kijk op deze link wat er bij u mogelijk is kwa snelheid :

 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8=%E2%9C%93&address=&commit=Zoek

 

Bedankt, alleen kan De snelheid in mijn gebied zowel 100 of 200 mbps zijn. Ik wil dus graag weten welke ik heb..

dan is het mogelijk dat je pairbonding kan aan vragen dan moet 200 haalbaar worden

dat kun je na kijken in mijn aangegeven link

als je een snelheidsverhoging doet kan via mijn kpn dan komt er waarschijnlijk een monteur

als je over wil stappen naar 200 dan

of even wachten op een webcare

wat wil je dan ? sneller ?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Snelheid internet instap Bij dit abonnement hoort een snelheid tot 50Mbit/s down en 5 Mbit/s up. Als er vervolgens op jouw locatie meer snelheid geleverd kan worden, kun je een extra snelheidspakket aanvragen, zoals Peter al aangeeft. Dan kun van die snelheid gaan profiteren. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Snelheid internet instap Bij dit abonnement hoort een snelheid tot 50Mbit/s up en 5 Mbit/s down. Als er vervolgens op jouw locatie meer snelheid geleverd kan worden, kun je een extra snelheidspakket aanvragen, zoals Peter al aangeeft. Dan kun van die snelheid gaan profiteren. 

Volgens mij 50 mb down en 5 up :thinking:

Reputatie 7
Badge +20

Ai, typefoutje zullen we maar zeggen, @Nick83 Vanzelfsprekend heb je volledig gelijk. 

@Snelheid internet instap Is alles duidelijk nu? Kan ik je nog ergens mee helpen? 

Reageer