Beantwoord

Internetsnelheid wifi 35/500

  • 20 November 2021
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik betaal voor 500 mb internet snelheid. Ik heb 2 wifi versterkers via jullie. Na installatie had ik goede snelheid. Nu is de snelheid nog maar 35 mb. Ik eis dat jullie dit met spoed oplossen! Het kan niet aan bekabeling oid liggen want het werkte gewoon. Ik vermoed dat jullie bewust de snelheid terugschakelen!

icon

Beste antwoord door Bart_ 25 November 2021, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Beste @Gloefje 

Er kunnen zoveel redenen zijn dat de snelheid (tijdelijk) lager is. KPN heeft geen enkele reden om u bewust een lagere snelheid te geven dan waar u voor betaald.

Wat meet u bedraad? Laten we daar mee beginnen.

Reputatie 6
Badge +9

Ik eis? Nou nou, wat een woorden.
KPN schakelt helemaal niets bewust terug, KPN mag dat niet eens dankzij netneutraliteit.
Welke snelheid haal je als je bekabeld test, rechtstreek op de Experiabox?

Nu zijn er klanten die u met spoed op weg willen helpen en dan blijft het stil. Flauwe reactie van mij, al denk ik dat een ander begin van deze vraag/opmerking ook andere reacties had opgeleverd.

De klanten hier willen echt met u meedenken en ook medewerkers kunnen een hoop. Laten we stap voor stap bekijken wat er aan de hand is.

Kunt u bedraad meten wat de huidige snelheid is. Bij voorkeur een gemiddelde van drie metingen over een duur van 10 minuten.

Hallo @Gloefje , op WiFi gebied valt er niets te eisen van de provider. De provider is verplicht een afgesproken snelheid voor internet te leveren op 1 computer die rechtstreeks bekabeld aangesloten is aan het modem. Alles wat nà het modem komt is je eigen pakkie an.

Met die toonzetting in de start van je topic mag je nog blij zijn dat er überhaupt mensen reageren.:rage:

Als ik jou was zou ik nu zelf ook maar eens met spoed reageren.

 

 

Met die toonzetting in de start van je topic mag je nog blij zijn dat er überhaupt mensen reageren.:rage:

@Gloefje begrijpt blijkbaar niet dat het meestal klanten zijn die reageren,Zij doen het voor de hobby.Dus zei zijn absoluut niks verplicht.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Gloefje Welkom hier op het Forum. Om enkele zaken duidelijk te maken. Het KPN Forum is een online omgeving, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan over onze diensten en producten. Mensen helpen elkaar met het oplossen van problemen en moderators (zoals ik) begeleiden deze gesprekken. Als je er met onze community echt niet uitkomt, kunnen we inhoudelijk meedenken. Hoe meer je vertelt over je probleem, des te makkelijker is het voor mensen om je te helpen. 

Verder: er zijn veel verschillende redenen waarom de snelheid via wifi (tijdelijk) lager kan zijn. Maar KPN zal nooit de snelheid terugschakelen.Â