Beantwoord

Internetsnelheid wisselt nogal. Films kijken gaat daardoor ook niet lekker. Service lamp v10 brandt oranje.

  • 27 September 2022
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Service lampje v10 brand oranje. 
internet soms snel en dan zomaar weer heel traag. 
films kijken is een drama met ipv reclameblokken een zoekend netwerk. 
modem reset gedaan niks helpt. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 27 September 2022, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Weef je hoe je in moet loggen in het modem?

Weef je hoe je in moet loggen in het modem?

Nee niet zo maar maar alles is vindbaar. 
wat zou ik kunnen doen met mijn modem

 

Badge +19

Ik zou graag de statuspagina zien. Inloggen,  dan naar status gaan en dan naar geavanceerd.  Daar dan idm een screenshot van plaatsen.  Gaat dat lukken?

Ik zou graag de statuspagina zien. Inloggen,  dan naar status gaan en dan naar geavanceerd.  Daar dan idm een screenshot van plaatsen.  Gaat dat lukken?

 

Badge +19

Precies wat ik al dacht. Er is één lijn uitgevallen.  Bel hiervoor de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 

Precies wat ik al dacht. Er is één lijn uitgevallen.  Bel hiervoor de klantenservice 0800-0402.  Gratis nummer. 

Tsja dan bellen voordat je iemand aan de lijn krijgt. Welke is gaan doormeten maar nooit meer terug gekomen is op de lijn. 

45 min en verbinding is verbroken. Moed verzamelen om weer te bellen.

bedankt voor je hulp. 

Badge +19

De wachttijden variëren nogal. Soms heb je binnen 2 minuten iemand aan de lijn en de andere keer is de wachttijd lang. Sowieso zou ik de haak er op gooien na 5 minuten en het op een ander tijdstip proberen. Misschien kan je hier zelf een afspraak maken.

De wachttijden variëren nogal. Soms heb je binnen 2 minuten iemand aan de lijn en de andere keer is de wachttijd lang. Sowieso zou ik de haak er op gooien na 5 minuten en het op een ander tijdstip proberen. Misschien kan je hier zelf een afspraak maken.

Afspraak gepland wist niet van deze mogelijkheid top dank je wel