Internetstoring

• 6 september 2015
  • 2 reacties
  • 481 keer bekeken

Heb internetstoring thuis. Servicetool gebruikt en geeft aan een onjuiste encryptie-type. Heb windows 10 64-bits al vanaf dag 1, werkte probleemloos. De foutcode is W610100 E3205

Naar mijn mening ligt hier bij iedereen die KPN als provider heeft, het internet al 3 dagen plat!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo desmohans,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je internet het al enige dagen niet doet. Heb je nog contact gehad met de klantenservice? Is het opgelost of heb je nog steeds geen internet? Indien dat zo is, zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer willen sturen? Dan pak ik het op.

Reputatie 7
Badge +30
desmohans68 schreef:

Heb internetstoring thuis. Servicetool gebruikt en geeft aan een onjuiste encryptie-type. Heb windows 10 64-bits al vanaf dag 1, werkte probleemloos. De foutcode is W610100 E3205

Naar mijn mening ligt hier bij iedereen die KPN als provider heeft, het internet al 3 dagen plat!

Die service tool kan je beter direct de prullenbak in doen.

Er zijn geen storingen bekend. De snelste manier is om (mobiel) 0800-0402 te bellen maar binnenkort zal ook iemand van WebCare hier reageren.

Robin

Reageer