Beantwoord

Internetstoring

• 13 september 2016
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedenavond,
We hebben op ons adres al sinds 1200 vanmiddag geen internet, geen tv/radio en geen vaste telefoon meer.
Ik heb op internet gezien dat daar idd een storing moet zijn maar de duur van de oplossing is onbekend. Ook heb ik gebeld met de klantenservice en daar krijg ik alleen een bandje met dezelfde summiere informatie. Ik zou toch heel graag willen weten wanneer ik weer gebruik kan maken van mijn KPN pakket. Hopelijk kunt u mij verder helpen?
Mvg Nathalie

*Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 september 2016, 22:02

Hoi Natalie, welkom op het forum! Wat balen dat je al sinds 12:00 uur vanmiddag geen internetverbinding hebt 😞

Er wordt door onze Technische Dienst hard gewerkt om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas kan ik nu nog niet aangeven wanneer het probleem precies opgelost is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Op dit moment is dat nog niet bekend. En veel meer valt er dan ook niet te zeggen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Natalie, welkom op het forum! Wat balen dat je al sinds 12:00 uur vanmiddag geen internetverbinding hebt 😞

Er wordt door onze Technische Dienst hard gewerkt om deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas kan ik nu nog niet aangeven wanneer het probleem precies opgelost is.
Oké bedankt. Wel heel vervelend, zit nl ziek thuis en met deze hitte kom ik dan ook weinig buiten. Erg stil nu in huis zonder radio/tv e.d.
Afwachten maar....
Groet
Dankjewel Justin, we wachten het af
Groet,
Nathalie

Reageer