Vraag

internetstoring gehad en snelheid erg laag

• 2 april 2018
  • 27 reacties
  • 464 keer bekeken

Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 1
het wordt dus alleen maar vreemder, zie hier een antwoord van KPN webcare.

Het kan zijn dat daar verschillende verhalen over rondgaan inderdaad, dat komt doordat er 2 KPN's zijn, de netwerkbeheerder en de internetprovider. De netwerkbeheerder plant verbeteringen aan het netwerk en voert deze uit samen met onder andere een aannemer en de gemeente. Wij als provider (en andere providers ook) leveren de verbinding over dat netwerk, wij krijgen een planning door van verbeteringen. Die planning kan dan nog veranderen als een van de partijen het niet meer wil, als verbeteringen zijn uitgevoerd zijn ze voor ons niet meer zichtbaar. We kunnen dan alleen zien wat nu de actuele stand van zaken is. Op jouw adres is dat nu een maximaal mogelijke snelheid van 26 Mbit/s en haalt de Experia Box 25 Mbit/s daarvan. Wat stond er precies in de brief die je had gekregen qua nieuwe mogelijkheden en welk snelheidspakket had je in gedachten?

Ik hoor het graag van je, de komende 8 uur kan dat ook makkelijk en snel via onze eigen chat: http://k.pn/quHHrE

al met al is het internet toch iets sneller dan dat ik eerst had, mag daar over twee maanden dan wel weer 2.50 euro meer voor betalen, maar nu eindelijk eens een prijsverhoging waar ik iets meer snelheid voor krijg.
en dat was de vorige tig keer niet het geval.
Blijf het toch een vreemd verhaal vinden dat je op 3 hoog appartement zo weinig snelheid krijgt.
vind eigenlijk ook dat daarvoor teveel betaal als ik het vergelijk met iemand die op de begane grond woont, zelfde abo totaal verschillende snelheden.
Reputatie 7
Badge +18
Onze communicatie maakt het niet duidelijker. Dat is een understatement 🙂
Een belangrijke kink in de kabel is dat KPN in Nederland tig projecten heeft lopen waarin we snelheden op lokaal niveau beter proberen te krijgen. Dit is voor de helpdesk erg lastig bij te houden. En er gaat ook wel eens wat mis zoals jij gemerkt hebt. Dan wordt je dus blij gemaakt met een dood vogeltje.
Voel je vrij om bij een eventuele volgende melding over netwerk aanpassing direct contact met mij te zoeken. Dan probeer ik het zo goed mogelijk voor je uit te zoeken.

Reageer