Vraag

Internetstoring in Helmond duurt al de hele dag

  • 25 May 2023
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Er is al de hele dag een storing met internet in Helmond. Ik werk vanuit huis dus heb dit op moeten lossen met de hotspot van mijn telefoon. De rekeningen voor de extra GB die ik moet aanschaffen stuur ik wel naar jullie. Wanneer ik op jullie storing checker kijk staat er dat de verwachte oplos datum in augustus is. Als dit waar is dan is dat we heel triest, maar ga uit van een domme fout. Hebben jullie hier meer info over?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Wanneer je even je profiel aanvult met je gegevens dan kan een KPN Medewerker (moderator) hier even met je meekijken, wil je sneller geholpen worden dan zou je natuurlijk eventueel ook kunnen bellen met 0800-0402.

Voor zover ik weet krijg je als klant een vouchercode of eventueel een noodpakket wanneer je (een tijdje) geen gebruik kunt maken van de diensten door een storing. 

Thanks Gerrit,

 

ik heb mijn profiel wat aangevuld!

Reputatie 7
Badge +15

@FalcoP Welkom op het forum. 

Ik zie inderdaad dat er sprake is van een storing, en dat ondertussen de eerste monteur ook geweest is. 

Deze heeft het probleem niet kunnen oplossen en het ticket doorgezet. De juiste weg naar de oplossing is dus ingezet. 

Heeft de monteur ook een tussentijdse oplossing aangeboden? 

Hallo,

 

Ze hebben het nog steeds niet kunnen oplossen. We zitten inmiddels 11 dagen zonder internet en tv. Voor mijn werk heb ik toch echt internet nodig en heb ik dus al een hele hoop aan internet op mijn telefoon bij moeten kopen zodat ik gewoon kan werken en gebruik kan maken van internet. Ik heb geen tijdelijke oplossing van de monteur gekregen. Ook zou ik dinsdag gebeld worden door KPN om de status te bespreken, maar dit is niet gebeurd. Ik heb ook nog geen enkel idee hoe lang het nog gaat duren. Ik zag dat er een wettelijke vergoeding is voor een netwerkstoring maar deze dekt de kosten die ik heb gemaakt zeker niet en zou ik niet als een eerlijke vergoeding zien. Graag bellen om samen tot een oplossing te komen.

 

groet,

falco

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @FalcoP,

Ik heb zojuist een verzoek ingediend bij een achterliggende afdeling om jou een noodpakket toe te sturen met daarin een mifi router zodat je gebruik kunt maken van het internet en niet heel de tijd bundels hoeft aan te schaffen. Het ticket staat nog steeds open en ik heb daarin net het verzoek gedaan om alsnog zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Via het forum bellen wij zelf geen klanten dus mocht je telefonisch contact willen dan kun je ons altijd bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken).