Vraag

Internetverbinding niet gereed op verhuisdatum

  • 14 September 2020
  • 10 reacties
  • 117 keer bekeken

Op 15 juli heb ik een internet- en tv abonnement bij KPN afgesloten en mijn verhuizing doorgegeven voor 1 oktober. Nu is het 14 september en krijg ik doodleuk een SMS:

Beste klant, uw INTERNETVERBINDING is niet op tijd gereed. Onze excuses hiervoor. U kunt op ?11-10 beginnen met installeren. Groet, KPN.

Niet alleen is mijn internet te laat (waardoor ik 11 dagen in een huis moet gaan wonen zonder internet) maar de toelichting ontbreekt en de dag waarop ik het wel zou moeten kunnen installeren is een zondag?

Aangezien ik momenteel vanuit huis moet werken is het voor mij noodzakelijk om internetverbinding te hebben. Ik kan simpelweg niet meer op mijn huidige adres blijven in verband met nieuwe kopers en ook niet naar mijn kantoor. Het lijkt me dat hier een oplossing of compensatie voor moet zijn.

Met vriendelijke groet,
Evi van Lieshoud


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @EVI_VL, welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee naar de situatie! Kun je je gegevens (inclusief klantnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Bij een nieuwe bestelling of verhuizing is het soms helaas niet mogelijk op de wensdatum te leveren maar ik hoop dat we daar een tussenoplossing kunnen vinden.

Hi @Thomas , bedankt voor je reactie. Ik heb deze gegevens inmiddels aangevuld. Ik kijk uit naar je reactie!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EVI_VL, ik zie dat mijn collega's van de backoffice helaas wat vertraging hebben met reageren. Ik vermoed dat het aansluiten niet te vervroegen zal zijn. Wat ik wel kan doen is op al je mobiel aansluitingen een grote databundel toevoegen zodat je in ieder geval kunt blijven internetten straks. Je zou je mobiele telefoon dan kunnen gebruiken als hotspot.
Ik stel voor die dan vlak voor je verhuizing aan te zetten. Op de 30e. Kan je je daarin vinden? Wil je me daar 30-09 nog even over aan de mouw trekken?

Hi @Thomas bedankt voor je reactie! Aan wat voor grote databundel moet ik dan aan denken en ik neem aan dat hier voor mijzelf geen extra kosten aan zitten verbonden toch? Daarbij nog een vraag, het lijkt me niet realistisch dat ik de internetverbinding vanaf 11 oktober zou kunnen gebruiken toch? Dit is namelijk een zondag en het lijkt me sterk dat jullie op deze dag de verbinding gereed gaan maken. ;)

Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +20

50GB per abonnement :)  zonder kosten!

Voor zover ik weet gebeuren deze dingen inderdaad niet op zondagen dus het is ook even een mysterie wat er nu precies aan de hand is.
Mijn collega's van de backoffice kunnen je daar ongetwijfeld meer over vertellen!

Hi @Thomas,

Zoals afgesproken stuur ik je hierbij graag een reminder. Ik heb vorige week met je collega’s van de backoffice gesproken en zij gaven me aan dat ze een noodpakket zouden opsturen waarbij ik om een dubbele bundel zou moeten vragen van (100GB) aangezien ik wel wat data nodig heb om thuis te kunnen werken. Ze zouden me hier nog over terugbellen zodat ze de apparatuur konden opsturen. Zou jij intern kunnen kijken wat de laatste status is? Ik weet namelijk niet of ik dit nu via jou of een collega van de backoffice dien te regelen. :)

Hoor het graag, dankjewel!

Groetjes,
Evi

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EVI_VL  Ik lees het inderdaad in de aantekeningen van mijn collega's terug. De vertraging zit hem erin dat er momenteel nog een abonnement actief is op het adres.
De bundel voor je mobiele nummer heb ik alvast aangevraagd! Het noodpakket met een los 4G modem moet ik even voor je achteraan. Daar kom ik dadelijk nog even op terug.

Reputatie 7
Badge +20

Het noodpakket heb ik ook voor je aangevraagd, daar krijg je nog bericht over!
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaanlopen weet je me te vinden!

Hi @Thomas,

Bedankt! Ik krijg alleen zojuist een SMS-bericht dat a.s. donderdag de KPN apparatuur (refnr 4174239) wordt omgeruild door OPD. Maar als ik het goed begrijp krijg ik een noodpakket voor 1 week en kan ik daarna met de (vorige week bezorgde) oorspronkelijk apparatuur aan de slag toch? Dan hoef ik toch geen apparatuur om te ruilen of zie ik het verkeerd?

Hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +20

ik stuur je even een privébericht!Â