IP.

• 6 mei 2013
  • 8 reacties
  • 5728 keer bekeken

Ik heb last van DDoS aanvallen en diegene heeft zojuist mijn IP verspreid op een forum,

Daarom was ik opzoek naar een manier om mijn IP te verranderen:
Deze dus -> IP

Is dit mogelijk via de Modem of moet je dit telefonish met KPN doen of zijn er mischien andere mogelijkheden?

Bedankt.

8 reacties

Reputatie 3
Badge
Link werkt niet*

Hoe weet je dat dit een DDOS aanval is op je systeem? Ik quote wikipedia even:

Denial-of-service aanvallen (dos-aanvallen) en distributed denial-of-service aanvallen (DDoS-aanvallen) zijn pogingen om een computercomputernetwerk of dienst onbruikbaar te maken voor de bedoelde gebruiker.[1] Het verschil tussen een 'gewone' dos-aanval en een distributed dos-aanval is dat in het laatste geval meerdere computers tegelijk de aanval uitvoeren. Hiervoor wordt vaak een botnetgebruikt,[2] maar het kan ook gaan om meerdere personen die hun acties coördineren, iets wat bijvoorbeeld gebeurt bij aanvallen van de zogenaamde Anonymous-beweging.

Dit vergt normaal gezien best veel planning. Het feit dat je ipadres bekend is op een forum kan lastig zijn. Wat je kan doen is aangifte doen mocht je structureel aangevallen worden.

http://imgur.com/Fs8xfuA is de foto

(eerste keer op deze forums) 

Ik ken de persoon namelijk en hij gebruikt een shellbooter site om mij van 't internet af te gooie wanneer het hem uitkomt.

Het enigste wat ik wil weten is hoe ik mijn IP-Adress verander (Die van MijnIp.nl)

Reputatie 3
Badge
KPN werkt met DHCP waardoor je automatisch een ipadres krijgt toegewezen. Maar stel je krijgt een ander ipadres. Schiet je daarmee iets op ? Als hij nu achter je ipadres kan komen kan dat ook wanneer je een nieuw ipadres krijgt.
Berijp me niet verkeerd situatie lijkt me niet erg fijn, maar nieuw ip = tijdelijke oplossing. Wil je dit echt oplossen dan moet je dit bij de bron aanpakken, de DDos'er in kwestie.

Voordat ik hem leerde kennen had ik m'n skype nog niet IP Encrypted en nu wel. Hij kan er niet meer achter komen geloof me ;)

Reputatie 7
Badge +8
is het toevallig een h220n router ? dan kun je die het beste laten opruilen voor een betere als Intrusion Detection (onderdeel firewall) niet afdoende is, deze bleek in januari ook al lek te zijn icm wifi.

hier kun je hack pogingen melden;

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/8864

Het is idd de H220 router. Het rare is dat ik net nog ben geDDoSed en ik keek in de FireWall maar er stond overal nogsteeds '0'. 

hallo, Ik word zelf ook z'n 5x per dag geddosd maar ik heb geen idee door wie. Ik weet zeker dat het ddos is. Maar ik vind het zo raar dat toen ik naar KPN belde dat ze niet eens weten wat DDOS is en ze willen mijn ip niet veranderen. Ik ken mensen in andere landen in europa die hun router 1x opnieuw starten en dan een nieuw ip hebben. Of ze bellen gewoon naar hun ISP en vragen om een nieuw ip. Maar kpn helpt de mensen helemaal niet die geddosd worden. Ik heb nu al 3 jaar hetzelfde IP en iedereen kan mijn ip gewoon krijgen via mijn skype naam.

Ik had ook gebelt en de man aan de telefoon 'wist niet veel van IP's' hij zei dat ik op internet een handleiding op zou moeten zoeken en dat het mijn eigen verantwoordelijk is als ik het verander.
Het probleem was dus dat ik niet weet hoe -.-.

Reageer