Beantwoord

Ip adres

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 159 keer bekeken

NA de laatste update van mijn Samsung Tab A5 2017 krijg ik thuis geen verbinding meer met wifi.
Kring steeds de melding KAN IP ADRES NIET VERKRIJGEN.

Indien ik de router herstart dan doet hij het weer wel.
Ala ik hierna het huis uitga en weer terug kom is het weer hetzelfde liedje. Dan moet ik de router weer herstarten.

Ik heb echter op andere adressen bijv. familie geen problemen. Dan werkt het gewoon.

Wie heeft er een oplossing.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2019, 12:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Welke Experia Box heb je?
EXperia v10a
Reputatie 7
EXperia v10a
Dat dacht ik al, de Experia Box met kuren.
Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te ondersteunen.
Hoi Appie. Dat is knap waardeloos.
Zijn er ook andere apparaten in huis die draadloos zijn verbonden? Zo ja, heb je daar ook deze problemen bij?
Zou je router een harde reset willen geven? Dat kan met een paperclip -> reset gaatje. Even 10 seconden indrukken. Alle lampjes horen dan even uit te gaan. Hierna duurt het 30 minuten en dan zou alles correct in het modem moeten staan. Ik hoop dat dit voor een stabiele verbinding zorgt.
Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen.
Mooi! Als de problemen blijven bestaan, laat het mij weten!
Vvooralsnog lijkt het opgelost.
We zullen moeten afwachten of het zo blijft.

Bedankt voor de tip