Beantwoord

iPad geeft aan dat WiFi beveiliging zwak is

  • 26 February 2019
  • 3 reacties
  • 2243 keer bekeken

Mijn ipad geeft aan dat wifi een zwakke beveiliging heeft, terwijl de ipad van mijn vrouw dat op hetzelfde netwerk niet heeft. Wij hebben een V9 box.
icon

Beste antwoord door Groof 27 February 2019, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Groof, welkom hier. Het eerste waar ik aan denk is hoe de beveiliging van je WiFi netwerk is ingesteld. WEP, WPA, WPA2 of een combinatie van de laatste 2. Dit kun je achterhalen door in te loggen in de interface van je modem. Lees hier hoe je dit doet. Als je eenmaal bent ingelogd ga je naar Network > WLAN > Security. Dan krijg je onderstaand scherm te zien. Als jouw instellingen overeenkomen met wat je op het plaatje hieronder ziet is er niets aan de hand. Lukt het met deze informatie?


Hoi Alex, bedankt voor de info. Ik
as vanmorgen een ander draadje dat je ook de fabrieksinstelling kon terugzetten. Heb ik gedaan en de melding is weg!
Het is waarschijnlijk gekomen nadat ik geprobeerd heb om in te loggen op SolaxCloud ( zonnepanelen site). Die hebben een router die de boel in de war schopt. Hoe het kan weet ik niet, ik doe dat dus niet meer: zie aan het eind van het jaar wel hoeveel ik uitgespaard heb😁
Reputatie 7
Badge +24
Dat is natuurlijk ook een oplossing. 😉 Heb ook even de SolaxCloud opgezocht en moet eerlijk zeggen dat ik daar ook niet veel van weet. Fijn dat het opgelost is in ieder geval. 😃