IPB: Lijn blijft bezet na ophangen

  • 30 december 2013
  • 2 reacties
  • 35293 keer bekeken

Hallo, 

ik loop tegen het volgende probleem aan

wij hebben thuis KPN InternetPlusBellen Instap, een Arcadyan ARV7519i (Firmware Version:01.01.221)

en een Siemens Gigaset AL110 duo.

op moment dat er gebeld is (inkomend of uitgaand) en de  tegenpartij hangt op blijft de lijn bezet en zijn we dus niet meer bereikbaar.

weet iemand een oplossing??

met vriendelijke groet,

Collin Mezach


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste cmezach, 

Lastige situatie, je wilt natuurlijk gewoon bereikbaar zijn. Het kan helpen om de basisstations van de Gigaset van het stroom te halen en de batterijen uit de toestellen zelf te halen, en alles dan 5 minuten stroomloos te laten. Als je alles dan weer aan zet, zullen ze opnieuw met elkaar koppelen. 
Mocht dat geen oplossing bieden, zou je de Experiabox kunnen resetten.
Als het daarna nog steeds gebeurt kan je tijdelijk je Gigaset loskoppelen en een ander telefoontoestel aansluiten om uit te sluiten dat het aan de Gigaset ligt. 

Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost. Zo niet, dan ontvang ik graag in een privébericht je postcode, huisnummer en de naam van de contractant. 

Met vriendelijke groet,

Werner
KPN Webcare

Reputatie 7
Badge +31
Mevr. A
Eigen topic gemaakt door een KPN moderator en mijn antwoord daar toegevoegd.
https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/lijn-blijft-bezet-volgens-huistelefoon-437573

Reageer