iPhone 8 nu wel of niet leverbaar?

  • 26 October 2019
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Dinsdag 23 oktober i phone 8 besteld, zou binnen 1 werkdag worden geleverd. Volgende dag email dat hij niet op voorraad was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Vrijdag 25 oktober maar eens gebeld met klantenservice, blijkt dat er totaal geen voorraad meer is en ze dus niet leverbaar zijn. Maar op de website blijft staan, dat ze binnen 1 werkdag worden geleverd. Wat een raar gedoe, dan pas je dat toch aan? Las op dit forum dat dit twee jaar geleden ook al een keer speelde. Hoe zorg ik dat trouwe klanten ontevreden worden door valse voorlichting, KPN?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jessica, welkom op het forum. 

Ontzettend sorry voor dit misverstand.

Ik ga voor je bezig. Als ik het goed heb gaat dit om de iPhone 8 64Gb Goud, klopt dit? 

Ja, dat klopt. Overigens heb ik m besteld op 22-10, per abuis vermeld 23-10.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk. Ik kan helaas alleen bevestigen wat je al hebt gehoord. Dit model is inderdaad uitgefaseerd en wordt niet meer geleverd. De vraag is wel waarom dit nog wel op de site wordt aangegeven, daar ga ik werk van maken. Mijn oprechte excuses hiervoor. 

Inmiddels al meer dan 2 weken geleden een Iphone 8 besteld en bleek dat model niet meer leverbaar. En nu, na ruim 2 weken staat dit model nog steeds op de website bij de mobiels die je kunt bestellen. Hoe kan dat nou? Je zou er werk van maken, Alex P. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ga hier achteraan mailen, ik twijfel nu namelijk ook of ze toch nog een lading binnen gekregen of dat dit onterecht op de site staat. Ik vermoed dat laatste, ik wacht een antwoord af. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Jessica, gek genoeg hebben wij deze toch nog binnengekregen van Apple. Ontzettend sorry voor deze wirwar aan tegenstrijdige informatie, valt niet goed te praten. Wil je dit toestel alsnog hebben?Â