Beantwoord

IPv4 adres

  • 17 October 2019
  • 5 reacties
  • 252 keer bekeken

Ik heb een FritzBox 6620 die we gebruiken als extra internet (wifi) ondersteuning tijdens onze caravan vakanties in het buitenland. daarvoor heb ik een data-only abonnement bij kpn afgesloten. Maar het schijnt dat dit geen IPv4 adres ondersteunt/heeft. KPN zou dat kunnen veranderen, hoe moet ik dat regelen?

 

icon

Beste antwoord door Verzorger 13 November 2019, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi verzorger, welkom op het forum. 

Ik snap niet helemaal precies wat je bedoelt. Met een simkaart van ons kun je prima ipv4 gebruiken. Wat probeer je precies te doen in combinatie met de Fritzbox? Ik kan overigens het opgegeven modelnummer 6620 ook nergens vinden op hun website. 

Ik hoor graag van je. 

Hallo,

sorry voor mijn fout, het is een 6820 LTE 

ik kan niet op internet, en dat kan niet omdat er geen ip4 adres is. 
ondertussen heb ik de FritzBox opgestuurd naar de fabriek ( in Berlijn)  want ik kon ook niet meer inloggen. Dus even afwachten wat zij vinden. 

groeten 

Reputatie 7
Badge +24

Dan wachten we dat eerst even af, kan zo snel geen oorzaak bedenken namelijk. Je weet ons te vinden hier. :)

Ondertussen heb ik vanuit Duitsland een nieuwe FritzBox ontvangen en nu is het probleem opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Ondertussen heb ik vanuit Duitsland een nieuwe FritzBox ontvangen en nu is het probleem opgelost.

Fijn om te lezen! Je weet ons te vinden mocht het nodig zijn.Â