Beantwoord

Ipv6 issue v10 en opgeslagen configuratie

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Om hier even op verder te gaan. Ik ben onlangs klant geworden bij KPN en tot nu toe erg positief verrast, maar heb hetzelfde probleem met bijvoorbeeld buienradar, erg traag.

Ik lees over een harde reset, maar heb net mijn hele configuratie van de experiabox klaar. Kan ik deze opslaan, hard reset, en daarna config terug zetten? Of heb ik dan de “verkeerde ipv6 setting” weer aan staan? 

 

En kan ik IPV6 niet gewoon handmatig uitzetten?

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door skabla 31 October 2019, 21:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @skabla . Welkom op het forum.

De config kun je helaas niet opslaan (of althans niet opnieuw inladen). Ik zou een screenshot/shots maken van je instellingen.

De reset is eenmalig. Als die geweest is blijft ipv6 permanent uit. Wat je daarna ook met het modem doet. Dus hij is wel vrij essentieel om van bepaalde hardnekkige verbindingsbugs af te komen. 

Oké de harde reset heeft het trage buienradar opgelost. Ik heb nog wel een ander irritant probleem, maar daar zal ik een ander topic van maken

Goed om te lezen, @skabla . Ik zie je andere topic tegemoet en hoop dat we die ook kunnen oplossen.!