Vraag

IPv6 op v10a

• 20 april 2019
  • 8 reacties
  • 256 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Waneer komt ipv6 naar modem v10A??

8 reacties

Reputatie 7
Dat is een goede vraag, IPv6 is actief geweest op de V10A maar dat leverde zoveel problemen op dat dit weer uit gezet is.
Reputatie 7
Badge +27
Eens. Ik heb er weinig over gehoord de laatste tijd dus ik heb het nagevraagd. Zodra ik meer weet deel ik het hier.
Reputatie 7
Badge +27
En een reminder er achteraan 🙄
Reputatie 7
En een reminder er achteraan 🙄
Vervelend hè, als je geen antwoord krijgt van je eigen organisatie.
Goed dat je toch even een update plaatst, dan weten we dat dit topic jouw aandacht in ieder geval niet is ontglipt. ☺
Reputatie 7
Badge +27
Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen wanneer IPv6 ondersteuning volgt. Eerst wordt een final versie gemaakt van de 193-release voor de VPN issues (mogelijk met een ander versienummer) en er wordt gewerkt aan het issue in Speedtest goed maar pagina's laden traag. Die zaken zijn bevestigd. Over andere features/fixes wordt nog niet gecommuniceerd. Dat IPv6 gaat komen voor de V10A is een feit, wanneer weet ik niet. Een teleurstellende reactie na een maand wachten, daarvoor excuses.
Reputatie 3
Badge +2
Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen wanneer IPv6 ondersteuning volgt. Eerst wordt een final versie gemaakt van de 193-release voor de VPN issues (mogelijk met een ander versienummer) en er wordt gewerkt aan het issue in Speedtest goed maar pagina's laden traag. Die zaken zijn bevestigd. Over andere features/fixes wordt nog niet gecommuniceerd. Dat IPv6 gaat komen voor de V10A is een feit, wanneer weet ik niet. Een teleurstellende reactie na een maand wachten, daarvoor excuses.
Wanneer wordt de final versie van de 193 release uigerold?
Reputatie 3
Badge +2
Wanneer wordt de final versie van de 193 release uigerold?
?? @Joran
Reputatie 7
Badge +27
Sorry voor de late reactie. Het is nog niet bekend wanneer 193 naar iedereen uitgerold wordt, er wordt nog steeds aan gewerkt.

Reageer