Vervelend hè, als je geen antwoord krijgt van je eigen organisatie.
Goed dat je toch even een update plaatst, dan weten we dat dit topic jouw aandacht in ieder geval niet is ontglipt. ☺️
Wanneer wordt de final versie van de 193 release uigerold?
Hoi!
Is er inmiddels al meer bekend hierover?
Zo te lezen op de fora zijn we inmiddels (ruim?) een jaar verder m.b.t. de software-update ;)?
Hier dezelfde situatie als @MarcoD, geen IPv6 connectiviteit naar buiten, maar krijg wel een IPv6 adres vanuit Experiabox.
Hoi
Als je problemen ervaart met diensten over IPv6 kun je dat oplossen door een fabrieksreset uit te voeren. Volgens mij zijn we vergeten dat in dit topic te melden
Helaas. Een tijdje terug is er een nieuwe release geweest: https://forum.kpn.com/internet-9/firmware-update-v10a-v5-00-31-build420-485099
Hier zijn de prangende issues, waar een deel van onze klanten dagelijkse hinder van ondervond, opgelost met goed resultaat. We zullen verder moeten afwachten.
Op mijn Experiabox V10A heb ik inmiddels automatisch gekregen firmware v5.00.31 build420:
Bij “Network / IPv6“ kan ik internet protocol V6 instellen op “IPv6 - Automatic” of “Disable”.
→ Aangezet werkt de IPv6 goed en ik merk geen vertragingen op IPv4 websites.
Hi
Misschien moet iemand bij KPN deze pagina updaten https://www.kpn.com/service/internet/ipv6.htm
Daar staat nog steeds:
Op dit moment zijn de KPN Experia Box V8, V9, V10 en V10a al geschikt voor IPv6. De V9 en de V10 zijn voor IPv6 ook al in gebruik. De verwachting is dat vanaf het najaar ook de V8 en de V10a in gebruik worden genomen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.