Beantwoord

IPv6 V10A ondersteuning?

• 31 augustus 2018
  • 11 reacties
  • 749 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Ondersteund nieuwe modem v10A wel IPv6 ??
icon

Beste antwoord door Susan_ 3 september 2018, 16:44

Je kan het helaas op dit moment nog niet zelf uit- of inschakelen of instellen, er zijn inderdaad enkele issues met de Experia Box en dat is ook doorgegeven! Er komt een nieuwe firmware aan, daar wachten we op dit moment op.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Machiel, bedankt voor je bericht!

De nieuwe Experia Box V10A ondersteund IPv6, net als de V9 en de V10. Je kan via http://ipv6-test.com/ testen of het bij jou aan staat of niet!
Reputatie 7
Maar de V10a heeft naar ik begrepen heb nog wel een aantal bugs m.b.t. IPv6.
Reputatie 2
Badge +2
Test geeft aan dat uit of nietheb maar kan ik het instellen
Reputatie 7
Badge +19
Je kan het helaas op dit moment nog niet zelf uit- of inschakelen of instellen, er zijn inderdaad enkele issues met de Experia Box en dat is ook doorgegeven! Er komt een nieuwe firmware aan, daar wachten we op dit moment op.
Is er al nieuwe IPv6-capable firmware voor de Experia Box 10A?

Ik wil namelijk een nieuw KPN abonnement afsluiten maar als ik dan een modem krijg wat geen IPv6 aan kan, is het misschien beter om naar XS4ALL te gaan waar het modem wel zeker weten IPv6 aan kan.
Is er al nieuwe IPv6-capable firmware voor de Experia Box 10A?

Ik wil namelijk een nieuw KPN abonnement afsluiten maar als ik dan een modem krijg wat geen IPv6 aan kan, is het misschien beter om naar XS4ALL te gaan waar het modem wel zeker weten IPv6 aan kan.

Hallo @sebbo ,
KPN/Telfort biedt helaas (nog) geen IPv6 aan, zij lopen wat dat betreft hopeloos achter.😣
Het huidige Xs4All biedt dat waarschijnlijk (nog) wel aan.
Badge
Als ik nu zou overstappen naar Xs4all, verlies ik IPv6 weer als ze worden overgenomen? 😰
Reputatie 7
KPN/Telfort biedt helaas (nog) geen IPv6 aan, zij lopen wat dat betreft hopeloos achter.😣
Hoe kom je daar nu toch bij, ik heb ondertussen zo'n drie jaar IPv6.

Hallo @wjb
dat is goed nieuws, is KPN er toch mee aan de gang gegaan.
Bedankt voor de update☺
Reputatie 3
Badge +2
Hoi, is er al wat meer bekend over ipv6 op de experiabox v10a?
Reputatie 7
Badge +18
@Lukas_, Helaas is er nog niets nieuws te vertellen over ipv6 op de Experiabox V10A. Joran houdt zich hier op dit moment mee bezig in dit topic. Als hij meer weet, plaatst hij daar een reactie.

Reageer