Beantwoord

IPv6 verdwenen naar reset van de modem

• 12 juli 2016
  • 18 reacties
  • 550 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
ik had IPv6 maar is verdwenen naar een reset van de modem
hoe krijg ik die terug ?
icon

Beste antwoord door Francois 21 juli 2016, 12:18

Hoi Francois, dat is balen 😞 Ik heb opnieuw navraag voor je gedaan. Je hoort van me!
zo net is IPv6 aangezet in de modem
maar helaas word die niet verbonden zie schermafdruk bijlage

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Francois, vreemd dat je IPv6 opeens is verdwenen. Nu zag ik wel in dit topic dat dit wjb een tijdje geleden ook eens is overkomen. Ik ga er daarom vanuit dat IPv6 bij jou binnen enkele dagen weer terug is 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Francois, vreemd dat je IPv6 opeens is verdwenen. Nu zag ik wel in dit topic dat dit wjb een tijdje geleden ook eens is overkomen. Ik ga er daarom vanuit dat IPv6 bij jou binnen enkele dagen weer terug is :)
@Justin_
helaas is dit niet het geval het is nu een maand geleden
maar nog steeds niet terug

ps. ik heb per ongeluk nu op beste antwoord geklikt maar kan ik dat nog ongedaan maken ?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Francois, ik heb het markeren van een antwoord weer ongedaan gemaakt 🙂

Ik heb helaas zelf geen mogelijkheid de IPv6 functionaliteit weer voor je toe te voegen. Daarom heb ik je vraag neergelegd bij onze Technische Dienst. Zodra ik meer weet, breng ik je daar natuurlijk van op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +13
oké ik wacht op de terugkoppeling
Reputatie 7
Badge +13
wanneer kan ik op me modem weer IPv6 verwachten
is naar een reset verdwenen en niet meer terug gekomen

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +13
@Justin_
het blijft maar stil van uit de Technische Dienst
of heb je al iets vernomen van de Technische Dienst?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Francois, mijn excuses voor de wat lange stilte. Omdat IPv6 nog in een testfase zit, duurde het even voordat ik de juiste afdeling te pakken had. Omdat je meedoet met de pilotgroep is IPv6 weer voor je aangezet 🙂

Reputatie 7
Badge +13
ik heb het nog niet in de modem zitten kan dat kloppen?
Reputatie 7
ik heb het nog niet in de modem zitten kan dat kloppen?Mss even de stekker uit het stopcontact (of de aan/uit knop gebruiken). Beslist niet resetten dus 😉
Reputatie 7
Badge +13
uhm al gedaan aan/uit knop gebruik maar nog steeds niks
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Francois, dat is balen 😞 Ik heb opnieuw navraag voor je gedaan. Je hoort van me!
Reputatie 7
Badge +13
zo net is IPv6 aangezet in de modem
maar helaas word die niet verbonden zie schermafdruk bijlage

Reputatie 7
Badge +13
@Justin_
zelf naar een dag krijgt me modem geen IPv6 toegedeeld
echter staat het wel aan in de modem
zie afbeelding
Reputatie 7
Dan ben ik bang dat er hogerop in de keten naar Internet iets (administratief) nog niet / niet meer in orde is.
Mijn eerste gedachte gaat toch echt uit naar iets administratiefs immers jij hebt, als ik het goed begrijp, al een keer IPv6 actief gehad en dus zou de infrastructuur in ieder geval al moeten voldoen.
Reputatie 7
Badge +30
(...) immers jij hebt, als ik het goed begrijp, al een keer IPv6 actief gehad en dus zou de infrastructuur in ieder geval al moeten voldoen.
Ook als de infrastructuur geen IPv6 kan, kan je V10 al IPv6 draaien (alleen zonder internettoegang)
Reputatie 7
Badge +13
Dan ben ik bang dat er hogerop in de keten naar Internet iets (administratief) nog niet / niet meer in orde is.
Mijn eerste gedachte gaat toch echt uit naar iets administratiefs immers jij hebt, als ik het goed begrijp, al een keer IPv6 actief gehad en dus zou de infrastructuur in ieder geval al moeten voldoen.

het lijkt mij ook dat er iets administratief iets verkeert gaat
het heeft het wel gedaan gehad de 1e keer in de begin van de pilot toen de ipv6 actief was op de modem
Reputatie 7
Badge +13
@Justin_

zelfs naar 4 dagen nog steeds geen IPv6 toe gedeeld
LLA ::
GUA ::
IPv6 DNS ::/::/::
IPv6 connectie status Niet verbonden
IPv6 online tijdsduur 0 h 0 min 0 s
Justin_ kun jij nagegaan of er een fout is in de administratief of dat er een fout in de firmware zit ?
Reputatie 7
Badge +30
@Justin_

zelfs naar 4 dagen nog steeds geen IPv6 toe gedeeld
LLA ::
GUA ::
IPv6 DNS ::/::/::
IPv6 connectie status Niet verbonden
IPv6 online tijdsduur 0 h 0 min 0 s
Justin_ kun jij nagegaan of er een fout is in de administratief of dat er een fout in de firmware zit ?

Dit laat zien dat er dus al wel IPv6 op je modem actief is, maar dat je geen IP vanuit het netwerk krijgt. Dit heb ik ook.

Reageer