Vraag

Is 4 keer een afspraak voor niets maken met een kpn monteur te vaak?

  • 1 April 2021
  • 14 reacties
  • 343 keer bekeken

- eerste keer zou een monteur komen om glasvezel aan te leggen. Niemand kwam

-tweede keer kwam iemand van kpn-provider ook voor de glasvezel verbinding. Hij kon niets doen omdat een ander deel van de glasvezel nog niet volledig was aangelegd.

-weer zou iemand van kpn komen voor de glasvezel, maar op de tijd van de afspraak zelf was ik gebeld dat er geen monteur beschikbaar was. Waarom is er dan überhaupt een afspraak gemaakt op die dag/tijd?

- ik kreeg dan 'belmij terug verzoeken'. Weer komt iemand van kpn langs die niets kan doen. Net zoals de tweede keer moest er eerst iemand anders van kpn de glasvezel netwerk leggen. 

Is 4 keer een afspraak maken met kpn, die of niet komt opdagen, of komt en niets kan doen te vaak? 

 

Ik ben benieuwd of KPN een 5de monteurs afspraak voor niets met mij wil maken.

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @KPNgebruiker1067, welkom! Ontzettend rot als je een afspraak maakt, daar rekening mee houdt en de tegenpartij houdt zich er vervolgens niet aan.. Het lijkt erop dat wij wachten op KPN NetwerkNL voor de aanleg van glasvezel, maar dat het systeem dit soms lijkt te vergeten en dan ‘roept’: stuur een monteur! Heb jij zelf al contact gehad met KPN NetwerkNL? Zoals ik het nu lees, moet daar eerst nog wat gebeuren, voordat wij aan de slag kunnen. Ik wil in ieder geval ook even met je mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Beste Marcia,

 

Ik heb de profiel ingevuld.

 

Ja- de laaatste kpn monteur die langs is geweest heeft kpn netwerk gebeld. kpn netwerk heeft mij later terug gebeld, en een afspraak is gemaakt voor vandaag 15:00- 1600. Helaas geen teken van een monteur.

 

Nutteloos afspraak nummer 5.

 

Geen woorden meer voor.  Ik heb kpn netwerk gebeld, en verzocht met een mananger te praten. Persoon aan de lijn heeft daar overleg gehad en gezegd dat manager niet met mij gaat praten- omdat niet meer hierover kon worden verteld. Echt kwalijk, en gebrek aan verantwoordelijkheid. 

 

Waarom is er uperhaupt een signaal geweest naar kpn provider dat de glasvezel klaar is in mijn woning terwijl dit niet het geval? Volgens kpn netwerk heeft dit niets met hun te maken.

 

Er loopt een een glasvezel lijn door mijn flat naar boven toe. Dat gaat er zeker niet in mijn flat blijven. 

 

Verzoek naar kpn is dat er geen verzoeken meer komen voor een monteurs afspraak.

  

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor het aanvullen van je gegeven! Ik zie meldingen dat er geen FTU hangt. Die heb je wel écht nodig voordat wij komen. En moet door KPN NetwerkNL geleverd worden. Hangt deze er nog steeds niet? En wat heeft KPN Netwerk NL dan tegen jou gezegd over wanneer deze gaat komen? Ik wil dit graag verder uitzoeken en dat gaat me hopelijk lukken met deze informatie!

Toen ik kpn netwerk belde, hadden ze het over een "storing" in mijn woning of flat. Er is nogsteeds geen FTU. Ik denk dat ze totaal niet weten wat aan de hand is met de glasvezel in mijn flat. Mogelijk zou u kpn netwerk kunnen benaderen?

Het is ook voor mij onduidelijk wat de status is van glasvezel aanleg. De eerste kpn-provider monteur dacht dat er wel al een glasvezel draad in de meter kast was (maar geen FTU). De tweede monteur wist ook niet of er uberhaupt al glasvezel draad liep door de verdiepingen van de flats.

Ik heb het liefst dat ze wel de juiste monteur sturen voordat ik weer een afspraak maak.

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat een gedoe zeg :-(. Ik zou even wachten met het maken van een afspraak met een KPN monteur. Die kunnen écht niets zonder FTU. Ik kan zelf KPN NetwerkNL niet benaderen, maar ga wel intern onderzoeken hoe we dit zo snel mogelijk voor jou op kunnen lossen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug!

Reputatie 7
Badge +30

Ik ben het inmiddels aan het uitzoeken en krijg wat vervolgvragen. Jij geeft dit aan: 

- eerste keer zou een monteur komen om glasvezel aan te leggen. Niemand kwam

-tweede keer kwam iemand van kpn-provider ook voor de glasvezel verbinding. Hij kon niets doen omdat een ander deel van de glasvezel nog niet volledig was aangelegd.

-weer zou iemand van kpn komen voor de glasvezel, maar op de tijd van de afspraak zelf was ik gebeld dat er geen monteur beschikbaar was. Waarom is er dan überhaupt een afspraak gemaakt op die dag/tijd?

- ik kreeg dan 'belmij terug verzoeken'. Weer komt iemand van kpn langs die niets kan doen.

Ik begrijp hieruit dat de eerste keer iemand van KPN Netwerk NL zou komen, maar niet gekomen is. De tweede keer kwam een monteur van ons, maar die kon niets doen. Wanneer was dit? Weet je de datum nog? De derde keer zou er weer iemand van KPN Netwerk NL komen, maar toen werd er gebeld dat er geen monteur beschikbaar is en als vervolgens kwam er weer iemand van ons langs, die weer niets kon doen. Weet je ook van die laatste de datum nog? En is mijn conclusie inderdaad correct? Dan geef ik het weer door.

Reputatie 7
Badge +30

@KPNgebruiker1067 zou je de gestelde vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het doorgeven. 

Hello,

Uiteindelijk is het gelukt dat KPN netwerk een FTU heeft geplaatst.

 

Nu kan de rest geregeld worden...

Groet

Reputatie 7
Badge +30

Fijn! ik heb een monteur aangevraagd op de eerst mogelijke datum: vrijdag 23 april tussen 10 en 12 uur. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Hallo,

 

De kpn-provider monteur is geweest en gezegd dat er geen glasvezel verbinding is. Dit is jammer. Volgens de monteur van kpn-netwerk die de FTU plaatste, werkte het allemaal. Ik meende dat hij zelf dit checkte met centraale. 

 

Ik hoop dat je begrijpt dat ik nu zeker gaat afzien van glasvezel. 

 

Groet,

 

Reputatie 7
Badge +30

Nou:tired_face: . Dit is niet wat ik verwacht had, heel erg rot.. Ik ga in ieder geval weer doorgeven wat de situatie is en aangeven dat jij nu voorlopig op koper wilt blijven. Wat ik overigens heel goed begrijp.. Ik hou je op de hoogte van de terugkoppeling. 

Reputatie 7
Badge +30

Het is intern meegenomen als signaal, maar ik heb verder geen terugkoppeling gehad, @KPNgebruiker1067. Voor het afronden van het topic, wilde ik toch nog graag even reageren. Mocht je willen dat ik nog actie onderneem of mocht je andere vragen hebben, laat het gerust weten. 

Helaas krijg ik nogsteeds herhaaldelijk emails van kpn om een monteurs afspraak te maken. Haal mij aub van dit email lijst af. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @KPNgebruiker1067, ik ben er nog eens ingedoken en heb hier met het team overlegd: vind je het goed als ik toch nog eens een monteur inplan? Ik ben bang dat als ik de lopende order annuleer, dat je dan straks helemaal zonder diensten zit. En ook bij elke wijziging die je wilt gaan doen in de toekomst, gaat het systeem je automatisch op de beste drager (wat volgens het systeem glasvezel is) overzetten. Dus als we nu ‘niets’ doen, dan zitten we er over een paar maanden weer mee, bij wijze van. Ik hoop dat ik het een beetje goed heb uit kunnen leggen en zie je reactie graag tegemoet!