Vraag

Is 4 keer een afspraak voor niets maken met een kpn monteur te vaak?

  • 1 April 2021
  • 14 reacties
  • 343 keer bekeken

- eerste keer zou een monteur komen om glasvezel aan te leggen. Niemand kwam

-tweede keer kwam iemand van kpn-provider ook voor de glasvezel verbinding. Hij kon niets doen omdat een ander deel van de glasvezel nog niet volledig was aangelegd.

-weer zou iemand van kpn komen voor de glasvezel, maar op de tijd van de afspraak zelf was ik gebeld dat er geen monteur beschikbaar was. Waarom is er dan überhaupt een afspraak gemaakt op die dag/tijd?

- ik kreeg dan 'belmij terug verzoeken'. Weer komt iemand van kpn langs die niets kan doen. Net zoals de tweede keer moest er eerst iemand anders van kpn de glasvezel netwerk leggen. 

Is 4 keer een afspraak maken met kpn, die of niet komt opdagen, of komt en niets kan doen te vaak? 

 

Ik ben benieuwd of KPN een 5de monteurs afspraak voor niets met mij wil maken.

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @KPNgebruiker1067, welkom! Ontzettend rot als je een afspraak maakt, daar rekening mee houdt en de tegenpartij houdt zich er vervolgens niet aan.. Het lijkt erop dat wij wachten op KPN NetwerkNL voor de aanleg van glasvezel, maar dat het systeem dit soms lijkt te vergeten en dan ‘roept’: stuur een monteur! Heb jij zelf al contact gehad met KPN NetwerkNL? Zoals ik het nu lees, moet daar eerst nog wat gebeuren, voordat wij aan de slag kunnen. Ik wil in ieder geval ook even met je mee kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Beste Marcia,

 

Ik heb de profiel ingevuld.

 

Ja- de laaatste kpn monteur die langs is geweest heeft kpn netwerk gebeld. kpn netwerk heeft mij later terug gebeld, en een afspraak is gemaakt voor vandaag 15:00- 1600. Helaas geen teken van een monteur.