Beantwoord

Is de overstapservice goed gegaan? Krijg nog facturen van mijn oude provider.

  • 25 January 2022
  • 11 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo,

Ben overgestapt naar KPN met internet en tv, hierbij zat ook de overstapservice.

Nu wordt er weer van internetprovider Online.nl voor februari geld afgeschreven.

Heb van hun ook nog geen bevestiging dat dit abonnement gestopt zou worden.

Is deze overstapservice wel goed gegaan?

Met vriendelijke groet,

Rutger Gerritse

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 January 2022, 22:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @painhouse ,

Dit lijkt dan niet goed gegaan te zijn. Als de wiedeweerga zelf opzeggen bij online.nl…...

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @painhouse, als je inmiddels bij KPN zit snap ik heel goed dat je er nogal vreemd van op kijkt dat er voor de volgende maand toch weer een factuur van Online af wordt geschreven :slight_frown::thinking:

In je bestelbevestiging zie ik inderdaad terug dat je gebruik het gemaakt van de overstapservice, dat zou in moeten houden dat we in ieder geval een overstap proces in gang hebben gezet. Heb je in tussentijd contact gehad met Online en zo ja, wat hebben ze hier over verteld?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu alsnog geregeld is. Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel!

Hoi,

Wat late reactie vanaf mij, maar online zegt dat ze niks hebben ontvangen.

Groet Rutger

Reputatie 6
Badge +6

Zeg het dan zélf op. Hoe eerder, hoe beter. Maar goed, dit zou ik doen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi,

Wat late reactie vanaf mij, maar online zegt dat ze niks hebben ontvangen.

Groet Rutger

Hmm, dat is een beetje gek :slight_frown:

Ik wil je in ieder geval aanraden om zsm zélf Online op te zeggen, zodat dit in ieder geval in gang is gezet. Ik zal vanaf deze kant een melding aanmaken voor onze overstapdesk, zodat ze kunnen onderzoeken waar dit mis is gegaan en kunnen kijken hoe dit hersteld kan worden!

Reputatie 6
Badge +6

Heb je al opgezegd @painhouse?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @painhouse, ik heb inmiddels als reactie gekregen dat je geen gebruik hebt gemaakt van de overstapdesk waardoor er ook geen overstap proces in gang is gezet. Dat klopt absoluut niet, het staat duidelijk in je bevestiging vermeld dat je hier wel gebruik van maakt en dat wij je contract op gaan zeggen. Ergens bij ons in de systemen is iets dus niet helemaal goed gegaan :slight_frown:

Het opzeggen van Online kunnen we nu niet meer voor je doen, dit kan jij als contractant nu alleen zelf nog in gang zetten. Als je Online op hebt gezegd, zal je na afloop van je contract een slotfactuur ontvangen. Zou je hier weer aan de bel willen trekken als die er is? Dan kan ik er voor zorgen dat je de dubbele abonnementskosten die je in de tussenliggende periode betaalt, weer van ons terug krijgt!

Morgen zou de overstap zijn van Youfone naar KPN maar tot op heden heb ik niks gehoord van Youfone dat jullie het stop hebben gezet. Ik betwijfel of dit nu wel goed is gegaan. Zo niet wat zijn dan de vervolgstappen qua dubbele afschrijving van rekening bij een dubbele provider, vergoeden jullie deze dan. Morgen bel ik zoiezo Youfone op om het dan eventueel zelf te regelen en te controleren of het wel goed is gegaan maar wat ik nu lees op het forum ga ik er vanuit dat het niet goed is gegaan aangezien ik niks vernomen heb van Youfone en ook niks ziet staan bij mijn Youfone dat het opgezegd is

Excuses voor mijn reactie deze kan als niet verzonden beschouwd worden. Vanochtend mail gehad van opzegging. Probleem opgelost

Reputatie 7
Badge +20

Excuses voor mijn reactie deze kan als niet verzonden beschouwd worden. Vanochtend mail gehad van opzegging. Probleem opgelost

Hi @Dörfler, je abonnement bij de oude provider wordt stopgezet zodrá het signaal van de nieuwe provider actief is. Ook pas op dat moment, zal je dus een bevestiging ontvangen van de opzegging, zoals je hebt gemerkt :blush:

Welkom bij KPN en veel plezier met je nieuwe abonnement!