Beantwoord

Is deze SFP module geschikt? Draytek BiDi, 1.25G, Rx14/15, 20KM, SC, 3.3V

  • 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 1407 keer bekeken

Ik heb nu T-Mobile glasvezel, maar T-Mobile neemt dat af van KPN WBA/wholesale. Ik wil een hogere (>100/100) snelheid en dat biedt T-Mobile niet meer (tot een jaar of 2 geleden juist wel).

Ik heb een eigen router (Mikrotik hEX POE) met SFP poort. De T-Mobile SFP module steekt daarin. Kan ik deze module probleemloos gebruiken als ik overstap op KPN of zelfs op Youfone?
Het is immers verder zelfde netwerk en al. Volgens mij hoef ik in mijn router alleen de VLAN ID te wijzigen van 300 (T-Mobile) naar 34fout 6 (KPN).

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 8 January 2021, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Je blijft op hetzelfde fysieke netwerk en het blijft dezelfde apparatuur, dus dit zal gewoon blijven werken. Je kan het nalopen op https://www.kpn.com/eigenmodem . Daar zie je ook dat het VLAN ID 6 moet zijn (en PPPoE).

Is het jou gelukt? Ik probeer hetzelfde met een Draytek Vigor 2135FVac, maar krijg de router niet online

Is het jou gelukt? Ik probeer hetzelfde met een Draytek Vigor 2135FVac, maar krijg de router niet online

Kan ook niet als het KPN GPON glasvezel is, zie:

Â