Beantwoord

Is dit een aansluitpunt van KPN?

  • 6 July 2021
  • 9 reacties
  • 388 keer bekeken

Weet iemand of dit een KPN kastje is voor internet? Er is nu ZIGGO aanwezig in dit huis….
Groet Chris.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door HansaanZet 6 July 2021, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

@Christian D Brink Hier is iemand creatief geweest :wink:  Het zijn 2 aftakkingen van de telefoonlijn. Als u die kabels in de leiding naar boven of naar beneden volgt waar komt dat dan uit ? Ziet u ergens een van deze ISRA punten ?

 

Reputatie 7
Badge +24

Weet iemand of dit een KPN kastje is voor internet? Er is nu ZIGGO aanwezig in dit huis….
Groet Chris.

Dit ziet er naar uit dat dit gewoon uw eigen netwerk is. Zou je die lijnen kunnen volgen? Waar gaan ze heen?

Weet iemand of dit een KPN kastje is voor internet? Er is nu ZIGGO aanwezig in dit huis….
Groet Chris.

Dit ziet er naar uit dat dit gewoon uw eigen netwerk is. Zou je die lijnen kunnen volgen? Waar gaan ze heen?

Helaas kan ik dat niet zien. Het is (nog) niet mijn huis…. 

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Check deze site:

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Hierop kun u zien welke snelheid u via KPN op het betreffende adres kunt verwachten. 

Reputatie 7

Hoi @Christian D Brink, welkom op het forum. Met deze foto is het moeilijk om met zekerheid te zeggen of het een aansluiting van ons is. Het lijkt in ieder geval IS/RA-punt (het hoofdaansluitpunt) te zijn. Er kunnen zulke kastjes zitten in een KPN aansluiting, maar ik het kan ook van een ander zijn. Net als Nick ben ik benieuwd wat die site aangeeft en waar die kabel heen gaat. Dat laatste is lastig begrijp ik, dus laten we beginnen met kijken wat er op het adres mogelijk is.

Volgens de site:

 

 

Maar betekent dit ook dat de aansluiting er ook daadwerkelijk is?

 

Reputatie 7
Badge +24

Volgens de site:

 

 

Als je dit ziet op uw adres, dan zou de aansluiting, glasvezel in dit geval dus, aanwezig moeten zijn. En als die er niet is, dan kan die alsnog gerealiseerd worden. Waarschijnlijk gratis, maar dat weet ik niet.

Reputatie 7

Dat klinkt inderdaad alsof er een glasvezel aansluitpunt moet zijn, naast de koper aansluiting. Op je foto's was die niet zichtbaar, het kan zijn dat die bijvoorbeeld in de woonkamer is geplaatst, heb je in andere ruimtes ook aansluitpunten zitten @Christian D @Christian D Brink?