Beantwoord

Is dit een KPN gebouw?

  • 19 November 2019
  • 4 reacties
  • 386 keer bekeken

Hallo Ward,
Ben jij dan ook toevallig in staat te vermelden wat Baccarastraat 13 in Aalsmeer is?
Als dat ook van de KPN is, dan vraag ik me af of dit soort grote gebouwen tegenwoordig nog nodig zijn met alle ontwikkelingen… (ik vind het zo zonde van de ruimte in onze wijk/dorp waar we nog wel wat extra woonruimte kunnen gebruiken voor starters!)
grt

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Ward_ 19 November 2019, 18:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Dat hoort niet helemaal meer bij het originele topic maar vooruit… Ja, het is een telefooncentrale van KPN Telecom. Staat ook gewoon op een bordje bij de deur als het goed is.

Inderdaad zie je in veel plaatsen dat KPN panden nog vrij groot zijn terwijl de apparatuur tegenwoordig veel kleine is geworden. Op veel locaties wordt dit daarom geconcentreerd in de kelder of in een nieuw klein gebouwtje ernaast. Het vrijgekomen pand wordt dan verkocht. Rotterdam en Groningen is een goed voorbeeld. Ik denk dat dit in Aalsmeer niet zo snel zal gebeuren eerlijk gezegd.

Reputatie 7
Badge +24

 

Bordje staat niks op ... :zipper_mouth:

Reputatie 7
Badge +10

Dat is de Google Streetview foto zo te zien. En volgens mij komt dat meer door de zon. Hier een foto van Cyclomedia. 

 

 

Bedankt Ward, duidelijk verhaal!