Beantwoord

Is dit inbegrepen bij de reparatie/installatie hulp?

  • 23 August 2019
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Hoi,

Momenteel loopt mijn internet via een kabel op mijn benedenverdieping mijn huis binnen, maar ik wil dit verplaatsen naar boven.

Boven is een kast met kabels, met daarin wat ik vermoed het ISRA-punt en een openliggende internetkabel. Naar mijn inschatting is die kabel doorgesneden en omgelegd om het internet naar beneden door te trekken.
Ik heb foto's toegevoegd zodat mijn vermoeden over de situatie correct is.

Graag zou ik mijn internet weer uit het oorspronkelijke punt op de bovenverdieping laten komen zodat ik daar mijn computer kan neerzetten.
Mijn oude internet abbonement is verlopen en ik zou het prima vinden om over te stappen op KPN als dat betekent dat ik hulp krijg bij de installatie en het herstellen van mijn verbinding boven.
Zou dit daarbij inbegrepen zijn en op welke termijn zou dit geinstalleerd kunnen worden?
Daarnaast is het de wandcontactdoos op de benedenverdieping kapot en zou ik die graag weer hersteld hebben, hoeveel kosten zouden eraan verbonden zijn om dit ook te repareren.

Dank en vriendelijke groet,

Jip Philips
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 August 2019, 14:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Foto 3 en 4 is coax, om tv te kijken als je bij Ziggo zit. KPN doet hier niets mee. Gebruikt het niet. Foto 1 en 2: dat linkse witte schuine doosje is normaal gesproken je isra punt. Maar het ziet er inderdaad uit dat die kabel met die losse draadjes daar met grof geweld uit getrokken is ofzo...
Hallo @Jip5 als je een abo bij KPN neemt, kun je van de installatieservice van een KPN-minteur gebruik maken, die maakt je IS/RA-punt weer helemaal bij de tijd.
Die andere foto's horen inderdaad bij een (sterk achterhaalde en verouderde) coax-aansluiting waar KPN niet mee kan, alleen de lokale kabelleveranciers, Ziggo of een andere regionale aanbieder.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jip5 Welkom hier en hopelijk dan ook welkom als nieuwe klant. Natuurlijk verwelkomen we je graag terug en zoals Nick en Jan al aangeven gaat het bij ons om de zaken op de eerste twee foto's. Als je abonnement neemt komt er inderdaad een installatiemonteur bij je langs om alles in orde te maken en aan te sluiten.

Reageer