Beantwoord

Is er een Storing gaande bij KPN?

  • 7 December 2022
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Klopt het dat er een storing is bij kpn? En dat deze storing 2 dagen duurt ? Wat voor storing is het? En hebben meer mensen van kpn hier last van of alleen een bepaalde regio ?  

icon

Beste antwoord door RBxx 8 December 2022, 22:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @C. Wijten , ik heb niets gehoord over een storing. Jij wel ?

Een vraag zo algemeen gesteld is moeilijk te beantwoorden. Wat zijn de problemen die je ervaart?

Heb je al gekeken op de website? KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Er is altijd wel ergens een storing.

Maar je vraag is net zo algemeen als:

Zit er alg in dát vennetje in dát bos? Tja, dan is zelfs NL een groot land.🤔

Er is altijd wel ergens een storing.

Maar je vraag is net zo algemeen als:

Zit er alg in dát vennetje in dát bos? Tja, dan is zelfs NL een groot land.🤔

Je hoeft ook niet te reageren 😉 

Hallo @C. Wijten , ik heb niets gehoord over een storing. Jij wel ?

Een vraag zo algemeen gesteld is moeilijk te beantwoorden. Wat zijn de problemen die je ervaart?

Heb je al gekeken op de website? KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Thnx voor je berichtje. Ik heb geen internet en dus ook geen tv. Inmiddels al 2 dagen niet. Ik heb al wel contact gehad met iemand van kpn. Dus nogmaals bedankt voor de moeite ☘️

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @C. Wijten , ik heb niets gehoord over een storing. Jij wel ?

Een vraag zo algemeen gesteld is moeilijk te beantwoorden. Wat zijn de problemen die je ervaart?

Heb je al gekeken op de website? KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Thnx voor je berichtje. Ik heb geen internet en dus ook geen tv. Inmiddels al 2 dagen niet. Ik heb al wel contact gehad met iemand van kpn. Dus nogmaals bedankt voor de moeite ☘️

 

Ok duidelijk, naast de link naar de website kan je klantenservice altijd bellen op 0800-0402. Voor storingen en technische problemen is KPN altijd 24/7 bereikbaar.