Beantwoord

Is er glasvezel mogelijk op mijn nieuwe adres

  • 29 September 2019
  • 9 reacties
  • 158 keer bekeken

Badge
Hallo,
we hebben een woning gekocht en het adres is ***
mijn vraag is of op dit perceel ook glasvezel is aangelegd.
we willen graag een aansluiting en een KPN glasvezel abonnement
wat zijn de kosten?.

Admin: adres uit bericht verwijderd i.v.m. privacy en titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 1 October 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Zie hier voor info
Zo te zien kun je gewoon bestellen
Max 500/500 glasvezel op uw adres beschikbaar
Kijk op kpn en daar kun je een pakket samen stellen daar staan ook de kosten vermeld
Kpn.com

Admin: link met adres van TS aangepast i.v.m. privacy
Reputatie 7
Hallo @Hattus61, welkom op het forum! Ik heb jouw adres even uit je bericht verborgen, want privacytechnisch is het niet fijn als dat openbaar staat. Peter heeft met dat adres al wel kunnen kijken, op het nieuwe adres is glasvezel beschikbaar. Wat de kosten zijn is afhankelijk van wat voor pakket je wilt, met welke extra's. Op onze site kan je dat allemaal aanvinken en krijg je overzichtelijk in beeld wat het maandelijkse bedrag zal worden. Kan je daarmee uit de voeten?
Badge
Halloween,
bedankt voor je reactie, maar ligt de glasvezel al in de woning?
zo niet wat zijn daar de kosten van om dit te realiseren ?
harry
Reputatie 7
Wij beheren het glasvezelnetwerk niet zelf, maar als ik jouw adres op de site van de beheerder (KPNNetwerkNL) invul staat er dat het in de straat is aangesloten, nog niet tot in huis. Als je een abonnement afsluit zal het alsnog aangesloten kunnen worden. Of er kosten aan verbonden zijn durf ik zo niet te zeggen, dat hangt af van wat er precies nodig is. Als er nog een kabel moet worden aangelegd waarbij meer dan 25 meter aan graafwerkzaamheden nodig zijn, zal er een offerte opgesteld worden voor je. Als de graafwerkzaamheden minder dan 25 meter zijn, is het gratis.
Badge
Hallo,
bedankt voor uw antwoord, maar waar kan ik desnoods een offerte aanvragen ?
harry
Reputatie 7
Badge +10
@Jasper Die regel van die 25 meter geldt alleen voor het koper netwerk.
Voor glasvezel niet. Als voor dit adres direct een abonnement te bestellen is dan is de aanleg naar de woning kosteloos.
Badge
Dank je
Reputatie 7
Hoi @Ward_, dat is goed om te weten, dank voor de toelichting! Ik had het nog extra nagevraagd omdat ik ook dacht dat het alleen voor koper was. Ik geef het meteen door aan degenen van wie ik de informatie had!
@Hattus61, zoals je in de reactie van Ward kunt zien zullen er toch geen kosten achterweg komen 🙂
Badge
Bedankt