Beantwoord

is HD ITV mogelijk met Instap pakket

• 3 juli 2012
  • 2 reacties
  • 8621 keer bekeken

Hoi,

Ik lees allemaal tegenstrijdige berichten.

Ik twijfel aan alle kanten of ik moet overstappen van internet plus bellen naar alles in 1 (zie ook hier).

Als ik besluit voor een alles in 1 pakket te gaan moet ik het instap pakket nemen omdat de andere pakketten op mijn postcode niet beschikbaar zijn. Ik heb even na gezocht en we zitten op 4020 meter 😠 van de centrale af en ik haal nu wireless een downloadsnelheid van 900 kb/s (kleine 8 Mb, netjes volgens opgave "thumbs up" ).

Is het dan nog mogelijk om gewoon HD uitzendingen of ITV uberhaubt te bekijken zonder haperen terwijl er ook gebruik gemaakt wordt van het internet. Of zeggen jullie niet doen, de kans op haperen is zo groot omdat de snelheid te laag is, dat wordt alleen maar ergenis. Ik sluit dan overigens maar 1 tv aan op ITV.

ik hoor graag jullie ervaringen en eventueel deskundig advies.

thanks.

gr.

renevdb

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 9 juli 2012, 14:25

Beste renevdb,

Ik wil graag voor u kijken wat de mogelijkheden zijn. Daarvoor zou ik graag een lijnmeting willen doen. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Als ik heel eerlijk ben, als je op meer dan 4KM van de centrale zit zou ik geen ITV nemen voor het HD pakket. Het gewone pakket ITV is geen probleem dan houd je 4MB over voor het internet en kan je voor de 2De en derde TV gratis Digitenne krijgen, moet je wel zelf even een ontvanger kopen a25 Euro anders betaal je huur voor digitenne

Reputatie 5
Badge +7
Beste renevdb,

Ik wil graag voor u kijken wat de mogelijkheden zijn. Daarvoor zou ik graag een lijnmeting willen doen. Kunt u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer sturen? Dan pak ik het voor u op.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer