Beantwoord

Is het een 1 april grap dat Selfcare tool vanaf die datum niet meer werkt op PC ?

  • 4 February 2019
  • 4 reacties
  • 524 keer bekeken

Ik heb begrepen dat de Selfcare Tool vanaf 1 april opgestart dient te worden vanaf de KPN-site.
Dit moet een grap zijn, want wanneer heb je deze Tool nodig als internet NIET werkt, dus de site van KPN is niet te bereiken is.
Draai dit onzalige idee terug, hiermee zijn de klanten beter af.
Ik snap het idee wel, dit is een verkapt kosten besparing, maar ja als je dan klachten regen over dit onderwerp binnen krijgt moet je afvragen was is wijs ?
VrGr
icon

Beste antwoord door PeterG 5 February 2019, 01:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Whahahaha. Ik hoop inderdaad dat het om een grap gaat.
Doet me denken aan mijn Casema kabel periode.
Storing met internet de tv en telefoon werkte wel, eigen teletekst info pagina van casema wat stond daar voor problemen of storingen kijk op pagina zus en zo dat en dat internet adres.
Graag antwoord op de vraag hoe de OnLine Service Tool te gebruiken als de internetverbinding is verbroken.
De Tool is helemaal niet meer beschikbaar (cruciale info even gehighlight:
Beste @broekhua, terechte vragen. De selfcare tool wordt al zo'n anderhalf jaar niet meer aangeboden. Als je 'm had, kon je er nog wel gebruik van blijven maken. We hebben ervoor gekozen om dat nu ook te stoppen. Je kunt zonder internet vaak de probleemoplosser van je pc/laptop gebruiken en daarnaast je Experiabox resetten/uit en aan zetten. Als dat niet werkt, kan er altijd contact met ons gezocht worden. In de meeste gevallen gold dit ook voor de selfcare tool. Heel veel oplossingen die daarin stonden, zijn juist om je werkende verbinding te optimaliseren. En dan kan het beste als je verbinding hebt met internet. Ik begrijp dat je er van baalt, maar ik hoop toch ook dat je hem niet vaak nodig had omdat je geen verbinding kon maken met internet!
(bron)
Reputatie 7
Badge +25
De Tool is helemaal niet meer beschikbaar (cruciale info even gehighlight:

Beste @broekhua, terechte vragen. De selfcare tool wordt al zo'n anderhalf jaar niet meer aangeboden. Als je 'm had, kon je er nog wel gebruik van blijven maken. We hebben ervoor gekozen om dat nu ook te stoppen. Je kunt zonder internet vaak de probleemoplosser van je pc/laptop gebruiken en daarnaast je Experiabox resetten/uit en aan zetten. Als dat niet werkt, kan er altijd contact met ons gezocht worden. In de meeste gevallen gold dit ook voor de selfcare tool. Heel veel oplossingen die daarin stonden, zijn juist om je werkende verbinding te optimaliseren. En dan kan het beste als je verbinding hebt met internet. Ik begrijp dat je er van baalt, maar ik hoop toch ook dat je hem niet vaak nodig had omdat je geen verbinding kon maken met internet!(bron)


Geen grap dus. Zie eventueel ook deze pagina: https://www.kpn.com/service/internet/selfcaretool-stopt.htm