Beantwoord

Is het mogelijk om de Experia Box V8 om te ruilen, Wifi is hopeloos

  • 23 June 2021
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Badge

Ik zou graag de experia v8 omruilen voor wat moderners , ik moet regelmatig dat ding resetten en de wifi is hopeloos , had al een kpn test laten uitvoeren en als uitkomst is dan een wifi versterker kopen van € 149 terweil ik 4 meter van de box afzit , 

groeten Jos van Straalen 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 June 2021, 08:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge

Ik zou graag de experia v8 omruilen voor wat moderners , ik moet regelmatig dat ding resetten en de wifi is hopeloos , had al een kpn test laten uitvoeren en als uitkomst is dan een wifi versterker kopen van € 149 terweil ik 4 meter van de box afzit , 

groeten Jos van Straalen 

 

hoi @Uniqueusa ,

normaliter wordt de v8 niet omgeruild maar aangezien je hem vaak moet resetten zou je kunnen proberen

om 0800-0402 te bellen en een nieuw modem te vragen.

Reputatie 7

Welkom terug @Uniqueusa, ik zag dat je hier in april ook al een topic over had aangemaakt: wifi op v8 is helemaal weggevallen. Toen zijn er een aantal vragen gesteld waar we geen antwoord op hebben gekregen. Wel zie ik nu gegevens op je forumprofiel staan, daarmee zie ik dat je nog geen telefonisch contact hebt gehad zoals M.C Visser voorstelde. Ook heb ik de verbinding voor je bekeken. Ik zie daarbij dat je de Wifi Manager hebt gedaan, maar de uitkomst geeft hier niets aan over het kopen van apparatuur. Zou je een screenshot kunnen delen van wat daar uit kwam? En deed de Wifi Manager nog wel iets anders, zoals bijvoorbeeld het kanaal wijzigen?

Badge

Goedendag 

sorry voor mijn late antwoord maar dat komt omdat mijn moeder vorige week onverwachts overleed , 

hier dan nog even wat screenshots , heel soms is de wifi 10 mbps maar meestal veel lager , de afstand van de experiabox tot onze telefoons of laptops is eigelijk nooit meer dan een meter of 4 dus vind ik het onzin om allerlei versterkers aan te schaffen 

groeten Jos van Straalen 

 

Reputatie 7

Hoi @Uniqueusa, ik kan me voorstellen dat je in die situatie hele andere dingen aan je hoofd had! Gecondoleerd met het verlies.

Wat betreft de Wifi, de Wifi Manager geeft ook een gratis optie. Als je kiest voor de Experia Wifi's worden die gratis bij je geleverd en kan je die gebruiken :slight_smile:

Badge

Hoi Jasper , maar een jaartje terug deed de wifi het nog prima , het is nou gewoon dat als je op de telefoon of laptop bezig ben dat de wifi regelmatig uitvalt , dat kan niet aan de experiabox zelf liggen ?  
groeten Jos 

Reputatie 7

Dat het gewerkt heeft is zoals je merkt geen garantie dat het op die manier blijft werken. Op de manier die je beschrijft is het niet werkbaar inderdaad, en je hebt ook geen zekerheid of het blijft werken. De Experia Wifi's zijn dan de makkelijkste manier om dat te verhelpen, dus ik wil je toch vragen ze via die weg aan te vragen. Mocht het probleem daarna nog bestaan kunnen we verder kijken, maar ik verwacht dat dat niet nodig is.