Beantwoord

Is het normaal dat kpn niet reageert bij een klacht ?

  • 18 June 2019
  • 14 reacties
  • 507 keer bekeken

Bij Afsluiten pakket tv en internet een fout contract gekregen. internet 200/200 was 4,99 maar staat gewoon als 8,99 op de factuur en in contract.
Al meedere keren aangegeven, via chat, telefonisch en mail, fout word erkend maar niet opgelost.
Mail word niet eens beantwoord,
Gaat kpn zo met elke nieuwe klant om?
En hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Nadia 17 July 2019, 10:23

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Dat lijkt inderdaad heel normaal te zijn. Op de twee formele klachten die ik ooit (lang geleden) ingediend heb heb ik ook nooit antwoord mogen ontvangen.

Ik hoop (en verwacht) dat er snel iemand van KPN zal reageren die dit voor je recht gaat zetten. De actie 200/200Mbps van €8,99 voor €4,99 loopt al heel lang en is nog steeds geldig dus is zou niet weten waarom je die niet zou krijgen.

Ja klopt die actie , en ik heb er zelfs nog bewijs dmv screenshots bijgedaan.
Ronduit schandalig hoe KPN met klanten omgaat.
Gaat geschillencommissie worden dan.
Reputatie 7
Ja klopt die actie , en ik heb er zelfs nog bewijs dmv screenshots bijgedaan.
Ronduit schandalig hoe KPN met klanten omgaat.
Gaat geschillencommissie worden dan.

Gewoon nog even geduld hebben, het komt goed.
Er zal vanzelf een medewerker van KPN in dit topic reageren en dan weet ik zeker dat de oplossing ook niet ver weg is. 😉
Reputatie 7
Hey @gerben1973, welkom op het KPN forum. Dat is geen lekkere 'eerste' ervaring met ons. Balen! Ik los het graag voor je op. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen met; postcode, huisnummer en naam van de contractant? Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Hey @gerben1973, welkom op het KPN forum. Dat is geen lekkere 'eerste' ervaring met ons. Balen! Ik los het graag voor je op. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen met; postcode, huisnummer en naam van de contractant? Dan ga ik voor je aan de slag :)

Gefeliciteerd, u bent de vierde die er mee "aan de slag gaat en oplost"
Ik wacht nog wel even hoor, het zal ook wel een heel moeilijk probleem zijn......
Reputatie 7
Wil je zeggen dat het nog steeds niet gecorrigeerd is en dat ook @Nadia nu al ruim een week niets van zich heeft laten horen?
Wil je zeggen dat het nog steeds niet gecorrigeerd is en dat ook @Nadia nu al ruim een week niets van zich heeft laten horen?

Ja klopt,
Sorry ik was vergeten te vermelden dat de sarcastische modus aanstond.
Reputatie 7
Sorry ik was vergeten te vermelden dat de sarcastische modus aanstond.
Die had ik al door 😉, vandaar ook mijn verbaasd vragende reactie.

Ik vind het echt van de zotte dat er ook nu weer veel tijd overheen lijkt te gaan.
Ik hoop oprecht dat iemand van KPN Webcare dit topic op korte termijn zal oppakken en naar tevredenheid zal afwikkelen.
Reputatie 7
Hé, fijn je weer te zien, @gerben1973. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, nu kan ik iets voor je betekenen. Het mobiele nummer dat je in je profiel hebt geplaatst wordt helaas niet beantwoord. Ik wil graag je abonnement aanpassen, in overleg met jou uiteraard.

Ik hoop oprecht dat iemand van KPN Webcare dit topic op korte termijn zal oppakken en naar tevredenheid zal afwikkelen.
Geen zorgen, wjb. Nu ik de gegevens inzichtelijk heb, gaat dat zeker lukken.
Hé, fijn je weer te zien, @gerben1973. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, nu kan ik iets voor je betekenen. Het mobiele nummer dat je in je profiel hebt geplaatst wordt helaas niet beantwoord. Ik wil graag je abonnement aanpassen, in overleg met jou uiteraard.


Ik hoop oprecht dat iemand van KPN Webcare dit topic op korte termijn zal oppakken en naar tevredenheid zal afwikkelen.Geen zorgen, wjb. Nu ik de gegevens inzichtelijk heb, gaat dat zeker lukken.


Ik had de gegevens gelijk al aangevuld een week geldend nadat je er om vroeg.
Het is bewust een verkeerd nummer omdat ik slechte ervaringen heb met bellen.
Ik wil graag duidelijke afspraken door middel van schrijven hebben, wat ik ook al eerder telefonisch heb aangeven.
Reputatie 7
Geen probleem, @gerben1973. Je had het mobiele nummer veld in je forumprofiel niet hoeven invullen wanneer je geen telefonisch contact wenst. Omdat je het wel had gedaan, was ik in de veronderstelling dat het geen bezwaar was om je daarop te bereiken. We hebben nu middels PM-contact. Komt goed 🙂
Reputatie 7
Bijna vergeten hier nog te melden. Via een privégesprek zijn we tot de juiste oplossing gekomen. Het abonnement is naar Sneller Internet 200/200 gegaan voor € 4,99 p/mnd. Zoals afgesproken 🙂
Bijna vergeten hier nog te melden. Via een privégesprek zijn we tot de juiste oplossing gekomen. Het abonnement is naar Sneller Internet 200/200 gegaan voor € 4,99 p/mnd. Zoals afgesproken :)


Beste Nadia, omdat het weer mis is gegaan op de fuctuur is er nog niks opgelost.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in dat het volgende maand wel goed komt.
Het zogenaamde tijdelijk sneller internet 500/500 gratis ( 5 dagen ofzo ) was ook een sigaar uit eigen doos.
Nu weer een maand wachten op de volgende factuur 🙄
Reputatie 7
Beste @gerben1973, binnen 2 factuurperioden zie je de tegemoetkoming in mindering op je factuur. De mutatie staat nog niet verwerkt op je laatste factuur. Daarnaast is het goed om te weten dat je een maand vooraf betaalt, en bij een wijziging achteraf op de factuur de verrekening zichtbaar is.

Om Sneller Internet 200/200 niet voor 8,99 p/mnd maar voor 4,99 p/mnd op de factuur te krijgen waren er twee opties: 1) Uitzetten, en later opnieuw activeren óf
2) Kosteloos tijdelijk overzetten naar Sneller Internet 500 /500. Dat laatste heb ik voor je gedaan, zodat je geen snelheidsverlies zou ervaren.
Om er zeker van te zijn dat je niet naast de boot vist, heb ik zo snel mogelijk weer de Sneller Internet 200/200 aangezet. Zou heel jammer zijn dat deze actie niet meer toegankelijk is, waardoor ik je dit niet meer kan bieden.

Dus niet zo zeer een sigaar uit eigen doos, dat was geenszins mijn bedoeling. Het is natuurlijk altijd de intentie geweest om je op het juiste pakket met de leuke actieprijs (zolang het Sneller Internet 200/200 afneemt) te krijgen. De tegemoetkoming zoals afgesproken in onze privéberichten
volgt nog. Dit zal op je volgende factuur zichtbaar zijn. Als dat niet zo is, dan weet je me weer te vinden.

Fijn weekend alvast 😎

Reageer