Momenteel maken wij hier nog gebruik van ISDN en ADSL. Als het goed is hebben wij 3 lijnen in gebruik:
1.Telefoon
2.Fax
3.Internet
Met een bedrijf aan huis en downloadende/gamende kinderen zit het 8MB lijntje zo vol. Graag zou ik willen weten wat voor mij de beste is optie is om sneller internet te krijgen maar nog wel gebruik te kunnen maken van de 3 benodigde lijnen. Ook is het handig om te weten wat de eventueele down-time kan zijn.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door flip75
Als je de verbinding ook voor werk gebruikt toch maar kiezen voor KPN Zakelijk, ja het is wat duurder, maar je krijgt er ook de service voor terug. De vraag die je jezelf kan stellen is: wat als mijn verbinding eruit ligt, kan ik dan nog verder werken?
Een van bovenstaande reacties was om internet en telefonie apart te houden, dus niet kiezen voor Allesineen, voordeel daarvan is dat je telefoon en fax over ISDN altijd wel werken, ISDN is gewoon minder gevoelig voor storingen.
Komt erop neer wat je ervoor over hebt, maar in geval je zakelijk niet zonder kunt zou ik altijd kiezen voor zakelijk.
Bekijk origineel
Een van bovenstaande reacties was om internet en telefonie apart te houden, dus niet kiezen voor Allesineen, voordeel daarvan is dat je telefoon en fax over ISDN altijd wel werken, ISDN is gewoon minder gevoelig voor storingen.
Komt erop neer wat je ervoor over hebt, maar in geval je zakelijk niet zonder kunt zou ik altijd kiezen voor zakelijk.