Vraag

ISRA punt afspraak

  • 15 August 2019
  • 7 reacties
  • 222 keer bekeken

Ik Ben kpn klant sinds Juli maar helaas geen internet tot nu omdat geen ISRA punt zit in one nieubouw apartment. Hoe kan ik een afspraak maken voor een technicus om een ISRA punt te bouwen? laten ze me weten wat de kosten zijn voordat ze aan het werk beginnen; betaal ik ze nadat het werk is gedaan of nadat de verbinding is gemaakt.

zijn ze alleen verantwoordelijk voor het brengen van de kabel naar de ingang van het pand (de kpn-lijn loopt langs onze voordeur) of kan ik hen vragen om het de meterkast te laten bereiken? Ik zou veel liever het ISRA punt in de meterkast en de kabel onder de houten vloer of achter de plint hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi karlbolita, welkom op ons forum.

Dit is lastig in te schatten. Ik kijk dit wel graag voor je na.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je precies vertellen wat er moet gebeuren. 🙂
Hoi Alex_p...bedankt! Profiel zojuust het profiel ingevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Update voor de meelezers: Zojuist karlbolita gesproken. De kabel ligt tot of tegen zijn huis, dat is in ieder geval in orde. Woensdag a.s. komt de onderaannemer kijken naar de beste optie voor aansluiten. Dit wachten we even af.

@karlbolita Laat me even weten wat hieruit vloeit. Dankjewel voor je tijd zonet aan de telefoon. 🙂
Hoi Alex_P eerder deze week de bouwer gaf ons een idee waar de internetkabel moet worden gelegd. hoe krijg ik kontakt met de monteurs om de kabel te installeren?. Stuur ik ze hiervoor een schema/diagraam? ik vraag me nog steeds af of ik ze een idee van de kosten kunnen geven voordat ze aan het werk beginnen. Dankjewel!
Hoi @karlbolita. Ik zie dat men jou heeft proberen te bellen. Heb je ook een voicemail of SMS gehad?
Kun je in je profiel een bereikbaarheidsnummer zetten? Dan doe ik een nieuwe verzoek om jou te bellen. Ik begrijp dat jij eerst zelf nog wat werkzaamheden wilde doen voordat de kabel gelegd kan worden? Dit is ondertussen gebeurd?
Hallo Erwin,

Bedankt voor al je hulp. Ik zal controleren of mijn huidige nummer in mijn profiel is-dankbaar als je een terugbelverzoek zou kunnen indienen.

Ik sprak met de aannemer die het huis bouwde. Hij legde uit dat de kabel moet worden gelegd (volgens hetzelfde traject als de waterleiding, zodat het de meterkast kan bereiken). Het KPN-team dat aanvankelijk kwam, heeft dat traject niet voorgesteld, dus laten we eens kijken!
Reputatie 7
Badge +24
Hi karlbolita,

Ik ben weer terug van vakantie, ik neem het weer over. Ik mis nog wel je telefoonnummer in je profiel. Zou je dit alsnog willen toevoegen?