Beantwoord

Isra punt in huis

  • 3 December 2019
  • 7 reacties
  • 489 keer bekeken

Ik ben op zoek naar het isra punt in mijn woning. Ik heb hier echter 0,0 verstand van en het enige wat er op lijkt wat op Google te vindn is is dit punt. Maar ik heb geen idee of dit ook echt een isra punt is. En of ik hier internet op kan aansluiten. 

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 4 December 2019, 13:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Laffertu Op deze contactdoos kan inderdaad internet worden aangesloten. Daarbij ga ik er wel vanuit dat de doos is aangesloten op het netwerk van KPN. Maar dat 'probleem’ kan worden overgelaten aan de monteur.

Piet.

Hallo @Laffertu , in de regel zit het IS/RA-punt in de meterkast en soms ook in de huiskamer, afhankelijk van bouwjaar woning.

Onderstaand zie je de verschillende mogelijkheden:

2e van rechts zit meestal in de huiskamer
 

 

Reputatie 4
Badge +3

lijkt op een israpunt. maar je zult denk ik toch een monteur nodig hebben de varkenssnuit erin proppen en de experiabox aansluiten. als dat niet werkt. dat moet er een monteur langskomen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben op zoek naar het isra punt in mijn woning. Ik heb hier echter 0,0 verstand van en het enige wat er op lijkt wat op Google te vindn is is dit punt. Maar ik heb geen idee of dit ook echt een isra punt is. En of ik hier internet op kan aansluiten. 

Zit alleen op zn kop. Ik zou hem om laten draaien. Anders staan alle webpagina's ondersteboven op uw scherm.

Ik ben op zoek naar het isra punt in mijn woning. Ik heb hier echter 0,0 verstand van en het enige wat er op lijkt wat op Google te vindn is is dit punt. Maar ik heb geen idee of dit ook echt een isra punt is. En of ik hier internet op kan aansluiten. 

Zit alleen op zn kop. Ik zou hem om laten draaien. Anders staan alle webpagina's ondersteboven op uw scherm.

Je kunt ook je scherm omdraaien natuurlijk:relaxed:

Reputatie 7
Badge +9

Of zelf op je kop gaan staan...

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Laffertu, welkom! Via deze wandcontactdoos kan je inderdaad diensten van KPN ontvangen. Mocht je twijfelen of het goed gaat komen met de installatie, kan je na de bestelling altijd een gratis installatiemonteur aanvragen. Je krijgt de uitleg hierover in de mail na je bestelling. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?