Beantwoord

ISRA punt locatie

  • 10 December 2019
  • 4 reacties
  • 204 keer bekeken

Goedenavond,

Ik ga verhuizen en heb recentelijk een KPN abonnement afgesloten, die ik rond de 30e zal ontvangen.

Nu heb ik gekeken naar waar het ISRA punt zou zou moeten zitten, maar ik word er niet wijzer op. Ik heb wat foto's genomen van de meterkast, en locatie's in het huis. 

Ik wil eigenlijk gewoon weten of het mogelijk is hier KPN direct aan te kunnen sluiten, of hier nog iets voor moet gedaan worden door een monteur. (en of dat kan zonder extra kosten)

 

Foto's op Imgur

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 December 2019, 18:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Foto's 2 en 3 is coax. Dit is van Ziggo, voor KPN heb je hier niets aan. De rest is gewoon elektriciteit denk ik. Dat witte snoertje uit die kabeldoos is wel enigszins bedenkelijk... Als daar maar niet 1 of andere knutselaar aant rommelen geweest is…

Zit er geen blauwe kabel in de meterkast?

Die kan ik helaas niet vinden in de meterkast/kelder. Dit zijn echt de enige (zichtbare) snoertjes in het keldertje waar de meterkast hangt.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Neofx, welkom op het forum. 

Zie jij ergens anders in het huis iets dat lijkt op onderstaande aansluitingen? Het kan zijn dat dit aansluitpunt ergens anders in je huis binnenkomt dan in de meterkast. 

 

Reputatie 4
Badge +3

kan zijn dat je vorige bewoners het hebben weggewerkt inde muur en dat ze ws ziggo hadden.

enige manier om te vinden is bij de buren langsgaan en kijken waar hun telefoon aansluiting zit.

zoals je op de foto hierboven ziet

meestal zit het in de woonkamer, meterkast of nog in de kruipruimte

 

en als je het hebt gevonden.

of de afgewerkte muur open breken of overstappen naar ziggo.