Beantwoord

ISRA punt weg

• 7 april 2016
  • 3 reacties
  • 612 keer bekeken

Ik woon in een jaren 40 huis dat ik huur van een woningcorporatie. Ik heb deze week een Alles-in-1 pakket van KPN besteld. Nadat ik besteld had, heb ik voor de zekerheid in de meterkast gekeken en kwam er achter dat er geen ISRA punt in de meterkast zit. Het lijkt er wel gezeten te hebben; er zit een blauwe kabel met wat kopersprieten die er uit steken. Gek genoeg kreeg ik na de postcode-check op de website van KPN wel vermeld dat het Alles-in1 pakket geleverd kon worden op mijn adres.

Is het mogelijk dat een monteur een isra kastje ophangt en die kopersprieten daarin verwerkt? Ik heb daar zelf geen verstand van. En als dit kan, hoe maak ik dan een afspraak? En wat zijn de kosten daarvan eigenlijk?

Alvast bedankt!!

icon

Beste antwoord door Erik_ 2 mei 2016, 11:32

Afgelopen vrijdag is de monteur bij Maarten geweest. Er is een IS/RA punt aangelegd en alles werkt nu zoals het hoort 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Als die kabel nog lang genoeg is zet de monteur daar zo een IS/RA op.
Reputatie 7
Badge +28
Hey Maarten, welkom op het forum, en alvast welkom bij KPN! Robin heeft helemaal gelijk, een monteur kan hier wel wat mee :)

Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik of er al een monteur aan je bestelling vastgeplakt zit. Zo niet, dan voeg ik deze toe zodat het IS/RA punt weer fatsoenlijk bruikbaar is.

Reputatie 7
Badge +28
Afgelopen vrijdag is de monteur bij Maarten geweest. Er is een IS/RA punt aangelegd en alles werkt nu zoals het hoort 🙂

Reageer