itv app android

• 4 juni 2012
  • 6 reacties
  • 8755 keer bekeken

heb geprobeert om een app itvonline op mijn tablet te installeren maar kan hem niet downloaden

om hij niet geschikt zou zijn voor mijn ZENIT tablet

wil het toch proberen of ik daar zelf iets mee kan doen.

heeft iemand voor mij een apk file van deze tablet

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste pensioener,

Op dit moment is de Interactieve TV Online app alleen beschikbaar op de Apple iPad en de Samsung Galaxy Tab 10.1. Wellicht dat in de toekomst andere tablets ook ondersteund worden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Ronald

ik begrijp er niets van, jullie hebben  het toch over android en niet over samsung nu lees ik

dat ineens dus heb ik voor niets de tablet gekocht wat willen jullie daar aan doen

mag ik hem inruilen bij kpn voor een samsung en anders wanneer word er een goede app gemaakt

voor mijn tablet.

Reputatie 4
Badge +8
Beste pensioener,

Hier vindt u meer info over de ondersteuning: Interactieve TV Online

Het kan zijn dat het op andere tablets ook prima werkt, maar als er problemen onstaan dan kunnen wij daar niet mee helpen helaas. De app is geoptimaliseerd voor de genoemde tablets. 

U kunt de tablet niet omruilen in een KPN winkel, aangezien KPN geen Zenithink tablets levert. We zijn constant bezig om de app te verbeteren, wellicht dat hij in de toekomst wel geschikt is voor uw tablet.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Ronald 

Om de ITV app op Android te draaien heb je een Tablet nodig die Google Compliant is. De Zenit is volgens mij een toestel dat net te weinig overeenkomsten heeft met bijvoorbeeld de Asus Transformer, Samsung Tab of Motorola Xoom (daar werkt hij gewoon op).

Als het goed is, zou je de phone app (daarmee kun je niet afspelen maar wel opnames starten) kunnen proberen.

heb de phone app er al op staan die werkt wel.

we moeten maar wachten misschien maken ze nog eens een goede app voor de tv.

Wat je ook kunt proberen, is op je tablet naar ITVOnline.nl te gaan (deze moet je op een laptop ook gebruiken). Daar langs kun je het ook op je tablet kijken. Mogelijk moet je wel je contractnummer (dat hele lange nummer) bij de hand houden om in te loggen.

Reageer