Beantwoord

iTV deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar

• 27 juli 2018
  • 6 reacties
  • 333 keer bekeken

Sinds enkele dagen krijg ik iTV deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Wat is oorzaak en hoe kan dit worden opgelost?
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 juli 2018, 15:46

Hallo KlantnummerKPN en Dreas, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, laat staan voor 3 jaar. Heb je al eens opnieuw ingelogd met je abonnementsnummer en pincode om te testen of het hierna weer werkt @KlantnummerKPN? Kunnen jullie misschien aangeven wat het merk/versie is van je apparatuur? Ook ben ik benieuwd of je het al eens in een andere browser hebt geprobeerd en of het helpt om de app opnieuw te downloaden. Ik zoek graag mee naar een oplossing voor dit probleem.
Bekijk origineel

6 reacties

Dit probleem heb ik op mijn laptop, smartphone en tablet.
De letterlijke tekst is: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
"iTV deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar"

Heb het al 3 jaar. Als je kijkt naar de rekening iedere maand eigenlijk te gek voor woorden...
Reputatie 7
Badge +19
Hallo KlantnummerKPN en Dreas, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling, laat staan voor 3 jaar. Heb je al eens opnieuw ingelogd met je abonnementsnummer en pincode om te testen of het hierna weer werkt @KlantnummerKPN? Kunnen jullie misschien aangeven wat het merk/versie is van je apparatuur? Ook ben ik benieuwd of je het al eens in een andere browser hebt geprobeerd en of het helpt om de app opnieuw te downloaden. Ik zoek graag mee naar een oplossing voor dit probleem.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van jullie gezien KlantnummerKPN en Dreas,, dus ga ik ervan uit dat jullie geen vragen meer hebben. Anders hoor ik het graag!
Zelfde probleem. Al weer maanden. Op mijnl laptop, die op FIFI KPN huisnetwerk is aangesloten.
Zelfs als ik wil uitloggen krijg ik "dienst niet beschikbaar, probeer het later nog eens" Om gek van te worden. !!

Reageer