Beantwoord

itv online melding: er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

• 3 juni 2018
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

"U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk."
Bovenstaande foutmelding krijg ik op mijn PC of laptop wanneer ik Itv wil bekijken.
Ik zie deze foutmelding zo vaak op het forum, echter geen antwoord.
Please help?
Dank bij voorbaat.
Ramon
icon

Beste antwoord door joelar1990 3 juli 2018, 19:33

Hallo Eric
Bedankt voor je reactie. Gisteren nog eens van alles geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt.
Groetjes
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ramon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Omdat er vele topics hierover zijn, is het lastig om die antwoorden te vinden! De melding geeft aan dat je niet verbonden bent met je eigen KPN WiFi netwerk. Is dat op het moment van de melding ook het geval? Dus gebruik je dan misschien internet via een VPN, of ben je buitenshuis (onderweg of bij iemand anders) op je laptop aan het kijken?
Mocht je wel thuis zijn en direct verbonden met jouw Internet Thuis dan gaat er iets niet helemaal goed, en moet ik even in het systeem voor je kijken. Op welk apparaat krijg je deze melding (merk / type / besturingssysteem) en welke webbrowser gebruik je?
Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
@ramonb0001, heb je mijn reactie al kunnen lezen? En heb je dan, als het probleem nog speelt, ook antwoord op de vragen die gesteld zijn? 🙂
ik probeer voor het eerst buiten via de laptop tv te kijkgen. Ik krijg een foutmelding: er is geen verbinding met u thuisnetwerk. Terwijl ik wel aangemeld en ik ook internet heb. Ik zie deze melding vaker maar kan helaas geen oplossing terugvinden. Kan iemand mijn helpen?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Joel, welkom hier! Je geeft aan dat je buiten kijkt met de laptop. Ben je nog wel verbonden met je eigen wifinetwerk? Kijken via www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl kan op dit moment nog alleen als je verbonden bent met je eigen netwerk.
Hallo Eric
Bedankt voor je reactie. Gisteren nog eens van alles geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +27
Goed om dat te horen, Joel! Bedankt voor de terugkoppeling 🙂

Reageer