Beantwoord

iTV op PC kijken

• 9 juli 2018
  • 3 reacties
  • 159 keer bekeken

Kan wel TV lijsten en opnemen maar niet kijken naar de TV.
Hoe kan dat ?
icon

Beste antwoord door Susan_ 10 juli 2018, 15:41

Goedemiddag Looijpijp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om buiten je eigen WiFi netwerk om live televisie te kijken via een laptop. Dit kan wél met onze KPN iTV app (en op de laptop ook binnenkort!). Is dit in jouw situatie ook het geval, dat je ergens anders dan thuis dit probeert?
Mocht je wél thuis zijn en van last hebben van dit probleem, ontvang ik graag wat meer informatie. Bijvoorbeeld, van welk merk is je laptop en welk besturingssysteem gebruik je hierop. En welke internetbrowser heb je geprobeerd (en test eventueel een andere). Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@looijpijp, zit je op je thuisnetwerk? Dat is namelijk de enige plek waar je ook naar televisie-uitzendingen kunt kijken op je pc.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Looijpijp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Op dit moment is het inderdaad nog niet mogelijk om buiten je eigen WiFi netwerk om live televisie te kijken via een laptop. Dit kan wél met onze KPN iTV app (en op de laptop ook binnenkort!). Is dit in jouw situatie ook het geval, dat je ergens anders dan thuis dit probeert?
Mocht je wél thuis zijn en van last hebben van dit probleem, ontvang ik graag wat meer informatie. Bijvoorbeeld, van welk merk is je laptop en welk besturingssysteem gebruik je hierop. En welke internetbrowser heb je geprobeerd (en test eventueel een andere). Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Looijpijp, er is helaas geen reactie meer gekomen op onze vragen. Wanneer je deze problemen nog steeds ervaart (buitenshuis) dan hoor ik het graag en kunnen we kijken waar het probleem zit!

Reageer