Beantwoord

iTV werkt niet

• 21 april 2018
  • 2 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb een iPad van een jaar of 5 oud.
Deze draait op iOS 9.3.5.
Ik kan nu dus geen iTV meer gebruiken.
Wordt dit nog aangepast door KPN?
icon

Beste antwoord door Susan_ 23 april 2018, 13:43

Hoi Wilcog, welkom op het Forum.
Wat lastig dat je met de nieuwe update nu de app niet meer kan gebruiken. Jouw iPad kan geen iOS update meer uitvoeren begrijp ik hieruit? Er zijn geen plannen om de vereisten te veranderen, terug naar 9.3.5 of lager. Dus ik hoop dat je iPad nog een update aan kan! Anders is het helaas niet meer mogelijk om de app te gebruiken op jouw iPad en moet je misschien kijken naar opties via de laptop/computer of mobiele telefoon.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wilcog, welkom op het Forum.
Wat lastig dat je met de nieuwe update nu de app niet meer kan gebruiken. Jouw iPad kan geen iOS update meer uitvoeren begrijp ik hieruit? Er zijn geen plannen om de vereisten te veranderen, terug naar 9.3.5 of lager. Dus ik hoop dat je iPad nog een update aan kan! Anders is het helaas niet meer mogelijk om de app te gebruiken op jouw iPad en moet je misschien kijken naar opties via de laptop/computer of mobiele telefoon.
Wat eeb belachelijke actie om zonder enige uitleg of waarschuwing betalende klanten te dwingen een nieuwe ipad aan te schaffen. Dat er geen nieuwe functies komen, ok,maar om de oude app maar gewoon onbruikbaar te maken slaat nergens op. De app deed wat hij moest doen. Netflix of YouTube werkt ook nog gewoon op ios 9.3. Waarom niet de oude versie nog beschikbaar houden voor oydere ios versies dan 10?

Reageer