Beantwoord

Jaren geen verbetering in internetsnelheid.

  • 17 January 2019
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

Na jaren een internet abbonement bij KPN te hebben vraag ik me ondertussen wel waar ons geld naar toe gaat.
In het verbeteren van wijkcentrales zal zeker niet naar toe gaan. (ben in 2 jaar van 22mbit/s naar 24mbit/s gegaan).
Zou het fijn vinden om mijn 4k beeldscherm ook echt met 4k kwaliteit te benutten zonder de moeite te moeten doen om overtestappen naar Delta en een kabel te laten plaatsen.
Heb het er al met meerdere mensen over gehad met de zelfde problemen, betalen voor 100mbit/s en maar 20% krijgen.
Enig idee of er in de nabije toekomst een upgrade zal plaats vinden?

Regio: IJzendijke
icon

Beste antwoord door Dennis-L 18 January 2019, 19:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Heb het er al met meerdere mensen over gehad met de zelfde problemen, betalen voor 100mbit/s en maar 20% krijgen.

Dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Als er niet meer dan 50mbit leverbaar is op een adres dan kan je ook nooit de 100mbit optie kunnen kiezen.

Klopt al totaal niet wat U hier nu zegt, bij het internet & tv pakket zit 100mbit/s.
Wat toch echt geleverd wordt hier.
En al zou dat zo zijn verandert dat nog steeds de realiteit niet dat KPN geen fluit overheeft voor de verbetering van de wijkcentrales.
Zou liever gewoon antwoord krijgen van KPN op mijn vraag in plaats van dat er iemand langs komt om te zeggen dat ik geen gelijk heb.

Reputatie 6
Badge +9
Ah ik snap hem, ik ging uit van het Internet en TV basis abonnement 🙄

Bij xDSL zijn de snelheden bij abonnementen tot snelheden.
Bij Internet en TV zit een snelheid tot100Mbit, je betaalt dus niet voor 100Mbit. Je betaal voor een snelheid tot 100Mbit.

Bij het bestellen staat ook welke snelheid er leverbaar is op het adres.
Voorbeeld:


Qua upgrades, regelmatig fourstack in de gaten houden. Hier worden uppgrades weergegeven die binnen 2 maanden van toepassing zijn op jouw adres.
Daarnaast kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Op het moment dat ze het netwerk in jouw omgeving gaan verbeteren dan word je daarover via een nieuwsbrief op de hoogte gebracht.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Radd, @Dennis-L heeft al toegelicht hoe het zit rondom je snelheid. Met dit pakket betaal je inderdaad voor een tot snelheid en wordt de snelheid van jouw abonnement wel aangetoond bij het afsluiten van een abonnement. Het laatste advies van Dennis-L wil ik je zeker aanraden. Zo blijf je altijd goed op de hoogte.
Qua upgrades, regelmatig fourstack in de gaten houden. Hier worden uppgrades weergegeven die binnen 2 maanden van toepassing zijn op jouw adres.
Daarnaast kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Op het moment dat ze het netwerk in jouw omgeving gaan verbeteren dan word je daarover via een nieuwsbrief op de hoogte gebracht.

Mocht je toch nog andere vragen hebben m.b.t. jouw abonnement. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik aan de hand van jouw gegevens je vragen beantwoorden.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Radd, We hebben geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer