je account is geblokkeerd (ton)

  • 22 juli 2014
  • 3 reacties
  • 1443 keer bekeken

Als ik een hotspot probeer te benaderen en/of wifispots start krijg ik de melding je account is geblokkeerd.

Wat is hier fout?

Mijn wlan optie staat open!


3 reacties

Zonet met de helpdesk gesproken.

Alle opties doorgenomen inclusief het resetten de modem.

De aanpassing in het modem wordt niet doorgegeven aan de server, waardoor de server niet ziet dat het vinkje aanstaat en dat is de oorzaak van de melding.

Wordt nader bekeken en hopelijk opgelost op de server; of als laatste optie het vervangen van het modem.

Afwachten dus ....

Reputatie 7
walsan schreef:
 of als laatste optie het vervangen van het modem.

Daar zou ik dan maar voorzichtig mee zijn, want dikke kans dat je dan een V9 krijgt en die kan geen FON. Geen idee waneer dat gaat komen.

Reputatie 4
Badge +3
@Henk,

Als je de brief m.b.t. KPN WiFi (Fon) eenmaal binnenkrijgt, heb je toegang tot KPN WiFi (Fon) ongeacht of je nou een nieuwe modem krijgt die dat niet ondersteunt.

Kreeg de brief m.b.t. KPN WiFi (Fon) toen ik de EB v8 had, deze is omgeruild naar een v9 en nogsteeds kan ik gebruikmaken van KPN WiFi (Fon).

Reageer