Beantwoord

Kabel KPN in achtertuin, contact over locatie

  • 9 June 2019
  • 5 reacties
  • 376 keer bekeken

Ik wil een nieuw schuurtje bouwen in mijn tuin maar volgens mijn koopcontract ligt er in de buurt van die locatie een kabel van PTT telecom. Om problemen te voorkomen heb ik zelf al een clickmelding gedaan maar die geeft aan dat er geen kabel in mijn tuin loopt maar er omheen. Graag zou ik contact opnemen met KPN om samen met mij de exacte locatie van deze kabel(s) te bepalen. Wie weet wie ik hiervoor kan benaderen
icon

Beste antwoord door Ward_ 11 June 2019, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
In het bestand dat je kreeg als klicmelding zitten ook brieven. Eentje daarvan is van KPN en bevat het nummer dat gebeld kan worden bij schades en voor navraag.
Ik ben helaas ervarings"deskundige" mbt ptt/kpn kabel(s), er ligt er ook een door mijn tuin nl.
Ga je diep de grond in ? Hei palen slaan ?
Goedemorgen Kees,
nee ik stort alleen een betonvloer maar in mijn koopcontract staat dat ik één meter aan weerszijde van het kabeltracé geen aaneengesloten verharding mag aanbrengen. Ik heb alleen geen idee waar die kabel in mijn tuin ligt.
Reputatie 7
Badge +30
Ha Willem, welkom hier, goed dat je zo voorzichtig bent. Ward geeft hierin het juiste antwoord. Heb je de KPN-brief en het contactnummer gevonden? Anders ga ik hier hem even voor je achterhalen.
Reputatie 7
Badge +10
@Willem38-1 Ter toevoeging: In die klicmelding zaten twee PDF bestanden met een bestandsnaam beginnend met LP of LI.
Die met LP... is een paar 100 KB groot en bestaat uit alle aparte netwerktekeningen van netbeheerders, en 1 totaaloverzicht. Dat is wat jij wilde hebben om na te gaan of er een kabel loopt.
Het andere kleinere pdf-bestand met LI... is een brief van het Kadaster met op de tweede pagina de contactgegevens van de netbeheerders, waaronder die van het KPN KLIC-loket.