Beantwoord

Kabel lassen woning

  • 8 December 2019
  • 11 reacties
  • 376 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb al een kabel van kabelnoord(locale provider) maar deze ga ik niet gebruiken. KPN gaat een kabel lassen naar onze woning maar is het geen probleem dat de andere kabel van kabelnoord al aanwezig is?? Of maken ze dan extra ruimte of vormt die kabel een obstructie? 

 

groet, 

 

LBS.

icon

Beste antwoord door LBS1992 10 December 2019, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Goeie vraag die je beter aan kpnnetwerk kan vragen. Zij zijn de netwerkbeheerder. Hier ben je bij kpn de provider. Kijk op kpnnetwerk.nl voor contactinformatie.

Over wat voor kabel van Kabelnoord gaat het en waar komt deze het huis binnen?

Kabelnoord levert namelijk ook via glasvezel.

Er komt hoe dan ook een tweede kabel naar binnen de andere zal gewoon blijven zitten.

 

Over wat voor kabel van Kabelnoord gaat het en waar komt deze het huis binnen?

Kabelnoord levert namelijk ook via glasvezel.

Er komt hoe dan ook een tweede kabel naar binnen de andere zal gewoon blijven zitten.

 

Hallo Galdor68,

 

Het gaat over de normale kabel die uitkomt in de meterkast vanaf buiten. Glasvezel hebben we nog geen beschikking over. 

Goeie vraag die je beter aan kpnnetwerk kan vragen. Zij zijn de netwerkbeheerder. Hier ben je bij kpn de provider. Kijk op kpnnetwerk.nl voor contactinformatie.

Hallo Joep 1965,

 

Ik zal eens even navragen, dankjewel.

Duidelijk wat ik al schreef je krijgt dan een tweede kabel naar binnen  in de meterkast. Tenzij je zelf anders aangeeft.

Hoi @LBS1992 . Welkom op het forum.

Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie ter plekke is maar ik vermoed dat onze kabel er gewoon naast komt te liggen. Net zoals @Galdor68 al aangeeft.

Ik vermoed dat je een abonnement bij ons besteld hebt en toen benaderd bent voor een afspraak? Klopt dat? 

Hoi @LBS1992 . Welkom op het forum.

Ik weet natuurlijk niet hoe de situatie ter plekke is maar ik vermoed dat onze kabel er gewoon naast komt te liggen. Net zoals @Galdor68 al aangeeft.

Ik vermoed dat je een abonnement bij ons besteld hebt en toen benaderd bent voor een afspraak? Klopt dat? 

Hallo Erwin,

 

Ja dat zal denk ik ook het geval zijn, ik heb idd bij jullie het pakket aangevraagd met Experia box v10a en daarna hebben ze een afspraak gemaakt en komen ze ons 17 december op jullie netwerk aansluiten(lassen) 

 

groet,

 

LBS1992

Komt helemaal goed, @LBS1992 . Ik heb er vertrouwen in. In de regel gaat dit zonder problemen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo Erwin,

 

Het is gefixt👍🏼👍🏼 Danku! 
 

 

Fijn om te lezen! Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden! Fijne kerst.