Vraag

kabelbreuk en nog steeds geen reactie kpn

  • 22 November 2020
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Badge

Ongeveer anderhalf week geleden is er van KPN iemand langs geweest om een aansluiting te maken voor het internet. Deze constateerde een kabelbreuk.

Een dag later kon er al iemand komen om dit te maken. Er is inderdaad iemand geweest, maar om de kabel te zoeken? Het is dus niet goed doorgegeven. 

Deze man heeft gelijk weer gebeld en er zou de maandag (vrijdag om kwart over 2 was er niemand beschikbaar) komen om de kabel te repareren. 

Tot op heden is er nog niemand geweest, horen wij niets van KPN voor een afspraak oid. En zitten wij dus nog steeds zonder internet. 

We worden van het kastje naar de muur gestuurd via de telefoon, niemand gaat ergens over het is altijd voor een andere afdeling. 

 

Mijn vraag, wanneer zijn jullie überhaupt van plan wat te gaan doen! 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Cloewja. Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat rot zeg, 1,5 week zonder internet. Goed dat je hier aan de bel trekt, nu je niets meer van ons hoort. Ik kijk graag even mee om uit te zoeken wat de stand van zaken is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag:relieved:

Badge

Hi @Cloewja. Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat rot zeg, 1,5 week zonder internet. Goed dat je hier aan de bel trekt, nu je niets meer van ons hoort. Ik kijk graag even mee om uit te zoeken wat de stand van zaken is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag:relieved:

Gedaan 

Reputatie 7
Badge +17

Nemen jullie je internetabonnement bij ons af? Ik kan de abonnementsgegevens namelijk niet meteen vinden. Kun je jullie KPN klantnummer toevoegen aan het profiel?

Badge

Nee hebben wij niet, de kabelbreuk zit buiten. De kabel is eigendom van KPN dus aan jullie om deze te maken. 

 

Overigens is er ook herhaaldelijk contact geweest met onze provider. En heeft deze afgelopen week ook nog weer jullie bericht 

Reputatie 7
Badge +17

Aah jammer! Jullie provider is jullie aanspreekpunt om dit op te lossen. Ik kan helaas weinig voor je betekenen in deze kwestie. Als de Provider de vraag bij ons uit heeft staan, dan wordt dit vanzelf opgepakt. Waarom het zo lang moet duren, kan ik niet voor je nakijken:speak_no_evil:. Ik wil adviseren contact op te lijven nemen bij jullie provider. Zij kunnen jullie informeren over de status en voorzien van een doorlooptijd! 

Badge

Dat is wel weer lekker makkelijk. Als kpn in eerste instantie naar hun monteur had geluisterd (ik stond erbij toen hij belde met het probleem) dan was het al opgelost. Maar omdat KPN fouten maakt moeten wij zolang wachten en maar weer met onze provider bellen. 

Dus een andere provider moet de communicatie problemen van jullie oplossen. 

 

Erg erg slecht!!!

Reageer