Beantwoord

Kan aanbieding "voor onze trouwe klanten" niet vinden in MijnKPN

  • 13 October 2021
  • 7 reacties
  • 544 keer bekeken

Afgelopen week kreeg ik een mail met aanbod voor trouwe klanten om gratis internet snelheid te verdubbelen. De link vertelt me:

  1. Klik op 'Zet aan in MijnKPN'
  2. Log in met je KPN ID
  3. Klik op het adres van je 'Thuis' producten
  4. Klik op 'internet’ en kies de gratis snelheidsverhoging naar ‘100 mbit/s’
  5. Klik op 'Bevestig hier je wijziging'

Goed, wil ik natuurlijk graag. Maar, onder Thuis producten zie ik geen link of knop internet, en als ik kijk onder ‘Abonnement wijzigen’, dan kan ik daar wel overstappen van oude Alles-in-1 naar Hussel, maar nergens dus de mogelijkheid om gewoon bestaande abonnement te hoduen en die snelheid te verbeteren.

Wat doe ik fout?

PS: de link gaf ook aan dat dit geldt als ik het voor 31 oktober activeer dus aanbieding lijkt nog niet verlopen of zo.

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 October 2021, 16:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @DavidJJ ,

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Dat kan doordeweeks dagelijks tussen 8.00 en 20.00.

Want dan weet je zeker dat de wijziging correct word verwerkt in de administratie van KPN. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Ik ga er vanuit dat het gaat om deze actie : 

Jij bent toch ook een trouwe klant? 
Daarom belonen we je!

 

Voor onze trouwe klanten

Wij vinden dat trouwe klanten net dat beetje extra verdienen. Daarom kan je gratis je internetsnelheid verhogen, zolang je klant bij ons blijft. Een verhoging van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s. Word je blij van, toch?

ESPN Compleet erbij? Kijk je graag naar voetbal en andere topsport? Als trotse hoofdsponsor van de Eredivisie bieden we je ook 1 jaar lang gratis ESPN Compleet t.w.v. 156,- aan. Je krijgt dus 2 cadeaus. Geniet ervan!

Zo werkt het!

Verdubbel je snelheid!

  1. Klik op 'Zet aan in MijnKPN'
  2. Log in met je KPN ID
  3. Klik op het adres van je 'Thuis' producten
  4. Klik op 'abonnement wijzigen' onder je huidige internetsnelheid
  5. Kies je gratis snelheidsverhoging
  6. Klik op 'Bevestig hier je wijziging'

 

Reputatie 7

Hoi @DavidJJ, welkom op het forum. Als je de mail hebt gekregen waar de aanbieding in staat zou je er gebruik van moeten kunnen maken. Heb je al contact opgenomen via een van de wegen die Noordzee noemde, is het daarbij opgehelderd?

Misschien een rare vraag?

Maar krijgt elke vaste klant zo’n mail?

Ik zit al 15 jaar bij KPN en heb ook nu via glasvezel 50Mbit/s dus een verdubbeling is altijd welkom :) 

Ik hoor graag of iemand dit weet en hoe je dit anders kan aanvragen.

Vriendelijke groet Rob 

Reputatie 7
Badge +28

Niet raar @Kwabbelnoot ,

Ik volg het ook met belangstelling. Ze zijn hier in mijn dorp ook bezig met de aanleg van glasvezel en ik ben heel benieuwd of ik dan ook zo'n gratis verhoging krijg aangeboden. 

Reputatie 7

Dat is geen gekke vraag inderdaad :slight_smile: Bij zulke acties wordt een selectie gemaakt, op basis van onder andere het pakket wat je hebt en nog een aantal andere criteria welke ook voor ons niet bekend zijn. De geselecteerde groep krijgt vervolgens zo'n mail en zij kunnen de actie via MijnKPN activeren. Als je die mail niet hebt gekregen zat je niet bij deze selectie. Bij een volgende selectie kan het zijn dat jij juist wel de mail krijgt en anderen die 'm nu hebben niet, dat is afwachten.

Het is opgelost door een medewerker in de chat. 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo👍