Beantwoord

Kan de Experiabox V9 worden omgeruild voor de V10a

  • 7 August 2019
  • 30 reacties
  • 748 keer bekeken

De Experiabox V9 is niet geschikt voor het verbinden van de TV met internet, daarvoor is een type nodig met zowel een 2,4Ghz als 5,0Ghz kanaal. De V9 is dus technisch gezien verouderd. Kan die worden omgeruild voor een V10a of op welke manier kan ik aan de V10a komen of is er nog een andere manier om een 5,0Ghz kanaal te verkrijgen?
icon

Beste antwoord door Nadia 8 August 2019, 14:01

Bekijk origineel

30 reacties

De TV kan niet met dat punt verbinden of heeft deze geen wifi ? Dan is de voorgestelde switch daar nog een optie
Reputatie 7
Ook mijn idee! Lekker een kabel van de dvs naar een switch (let op, die heeft wel stroom en IMGP snooping nodig) vervolgens daar je tv en ontvanger op aansluiten. Mocht je meer apparatuur bij de tv hebben staan die nu op de WiFi zitten. Steek daar ook een kabeltje in. Creëer je ook weer wat ruimte op je eigen WiFi.
Reputatie 7
Hey @JanRidder, Galdor en Jeroen hebben nog wat aansluitoplossing met de DVS en een Switch voor je gevonden. Let daarbij wel op IMGP snooping!
Bedankt voor alle hulp maar het wordt mij te technisch. Zolang ik normaal tv kan kijken en alle andere apparaten prima werken op WiFi ga ik er verder niets aan veranderen zonder de garantie dat het dan ook werkt.
Ik wil ieder nogmaals bedanken voor de hulp. Het is opgelost, de TV heeft internet via de Experiabox V9. Op de Experiabox is ook een Apple Airport Extreme is aangesloten die het wifi netwerk verzorgd,
de TV is aangesloten op de wifi van de Experiabox. Misschien als ik duidelijker had vermeld dat er sprake is van een Apple Airport Extreme had er sneller een oplossing gekomen via het forum.

Reageer