Beantwoord

Kan deze oude kast hersteld of verwijderd worden

  • 28 October 2019
  • 19 reacties
  • 536 keer bekeken

Enkele maanden geleden kwam een medewerker namens KPN metingen verrichten in de STAPN 58 kast die bij ons op de plaats staat.

Omdat de kast slecht toegankelijk was is de kast met geweld geopend.

Na afloop van de metingen is de kast provisorisch gesloten. (kon niet meer gesloten worden).

De kast staat nog steeds gedeeltelijk open.

Ik ging ervanuit dat de kast t.z.t. gerepareerd zou worden, maar dat is tot op heden niet gebeurd.

Is deze kast niet meer nodig? Kan dus verwijderd worden??

M.vr.gr.

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jiske_ 4 November 2019, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Semafoor welkom op ons forum! Als een straatkast niet meer gebruikt wordt, zal deze na enige tijd zeker worden weggehaald. Dit komt niet vaak voor, meestal wordt een straatkast geüpgrade, omdat de ondergrondse bekabeling er al ligt. Desondanks moeten we wel zorgen dat die kast goed gesloten en netjes is! wil je het forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik ervoor zorgen dat er naar de kast wordt gekeken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Over die kasten lopen nog steeds actieve verbindingen. Derhalve ook niet zo handig dat ie er zo bij staat.

Reputatie 5
Badge +7

Goedemiddag@Semafoor , ik heb geen bericht meer van je gehad. Had je inmiddels de open kast via een andere ingang bij de KPN klantenservice aangegeven?  Het is belangrijk dat we dit zo snel mogelijk doorgeven. Ik hoor graag van je!

Waar moet ik mijn gegevens (postcode en huisnummer) invullen?

Reputatie 7
Badge +24

Waar moet ik mijn gegevens (postcode en huisnummer) invullen?

https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het aanvullen van je profiel @Semafoor, ik wil de melding graag doorzetten naar de juiste afdeling. Zou je misschien nog een contact nummer in je forumprofiel kunnen zetten bij opmerkingen? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Gegevens m.b.t. tel.nummer aangevuld.

Reputatie 5
Badge +7

Bedankt voor het contact nummer, ik heb de geopende kast aangemeld bij ons infra team. Die gaan ervoor zorgen dat dit weer netjes wordt hersteld. Mocht het nodig zijn zullen ze nog contact met je opnemen. Is dat niet nodig, zal je ze vanzelf zien werken aan de kast. Hou je ons via het Forum op de hoogte?

 

De kast is niet zomaar bereikbaar. Staat op een afgesloten plaats.

Reputatie 5
Badge +7

Dan ga ik ervan uit dat ze eerst telefonisch contact met je opnemen @Semafoor 

Prima.

Enkele weken geleden stond er, zonder aankondiging, een medewerker van Orsatel voor de deur om in opdracht van KPN de STAP N 58 kast, die bij ons op de plaats staat, te sluiten.
Na een klein uurtje zagen en boren heeft hij de kast gesloten.

Omdat er in het muurtje waaraan de kast verbonden is scheuren zitten die veroorzaakt zijn door de ophanging van de kast en hij daar zo gauw geen oplossing voor wist, heeft hij daar een foto van gemaakt.

Bij het zagen en boren in de kast kwam er een wit/grijsachtig poeder vrij, wat mij sterk deed denken aan asbest. Op mijn vraag of dat asbest zou kunnen zijn antwoordde de medewerker dat het waarschijnlijk een kunststof was.

Ik blijf van mening dat het, mede gezien het jaartal van plaatsing, eind jaren 50, asbest zou kunnen zijn.
daarom zou ik graag per omgaande willen weten of mijn vermoeden m.b.t. de asbest juist is en zo ja of de kast dan vervangen kan worden. Tevens wil ik weten hoe KPN de scheuren in het muurtje, waaraan de kast bevestigd is, denkt te gaan oplossen.
M.vr.g

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Semafoor, sorry voor de vreselijk late reactie! Zou je contact op willen nemen met 0800-0150 voor je vraag? De collega's van Orsatel helpen je er graag verder mee. Wij konden eerder contact met hen opnemen, maar het verzoek is inmiddels om de klant dat zelf te laten doen, zo hebben ze meteen alle gegevens die er nodig zijn. Zij zullen het verder met je regelen :-).

Geprobeerd om via het nummer 0800-0150 e.e.a. in gang te zetten, was niet mogelijk.

Ik heb diverse keren gebeld, ben diverse keren in de wacht gezet, doorgeschakeld, afspraken gemaakt, die niet nagekomen werden en uiteindelijk een ander nummer gekregen (030-2553444), waarbij mij verzocht werd alles opnieuw via e-mail aan hun door ten geven.

Niemand was op de hoogte.

Een hele vreemde gang van zaken.

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend vervelend dit.. Is er inmiddels wel wat in gang gezet? 

Alles nogmaals via een e-mail doorgegeven, maar nog geen reactie ontvangen.

Reputatie 7
Badge +30

Hè, wat vervelend dit.. Mocht je met een week nog niets gehoord hebben, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik opnieuw proberen of ik ze aan kan sturen voor je. 

Enkele dagen geleden ben ik door KPN opgebeld. Enkele ogenblikken later stond er een medewerker van KPN infra Support Team voor de deur die naar de kast kwam kijken.

Hij heeft de situatie bekeken en wat foto's gemaakt. 

De werkzaamheden worden ingepland om ze daarna i.o.m. mij te laten uitvoeren.

Tot zover de laatste stand van zaken. We wachten het verder maar af.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn dat er toch iets gebeurt! Ik ga er vanuit dat het naar wens opgelost gaat worden, @Semafoor!